September 23, 2009

Raya Hari 4


Gua blom ke mana2. Banyak juga undangan makan2. Gua tengah susun jadual mana satu nak pergi dulu, pergi kendian dan tak nak pergi langsung.

Oh. Itu gambor anak buah gua nombor dua. Thaqifah. Champion untuk raya tahun ni menewaskan anak buah gua nombor satu yang laki tu. Tengok botol susu dah tau macamana. Jangan terpedaya dengan rupa paras. Pompuan.
Takyah nak chop2 wat menantu. Gua rijek awal2.hahaha..

10 comments:

  1. girl power ..beser la tu...go thaqifah

    ReplyDelete
  2. hohh.. sampai 3 botol die konker?
    huiii.. rebel sunguh. sape punye keturunan lah ni?




    hahahaha.

    ReplyDelete
  3. yang ko sibuk2 nak merijek ni pehal pulak?
    bukan anak ko pun

    ReplyDelete
  4. hehehee... ye la... apa hal ko nk tolong rijek???? pak sedara mithali ler nie kunun?

    tapi kalau aku nk ajak buat partner sparing ngan anak buah aku ok x?

    ReplyDelete
  5. gila lu ni.. blogger tegar betul.. tetiap hari update blog.. gi la tengok tv layan muvi melayu time time raya ni.. haha

    ReplyDelete
  6. haha...
    comel pe doe budak tuhh...
    anak buah ko jugakk..
    hahahaha

    -follow ko-

    ReplyDelete