September 4, 2009

Rumah Gua Sudah. Lu Orang Bila Lagi?

.



Bentangkan...



Dekorasikan di feature wall (bak kata Erik Botak)



Tampalkan. Pakai selotep pun jadi. Asal melekat.



Berkira2 berapa bundle lagi kena borong untuk memenuhi ruang rumah.



Berbangga dengan hasil kerja sendiri. Lepas ni beli panjut pulak.


















Dalam kemeriahan, masih ada insan di atas sedang bertilawah interaktif.



43 comments:

  1. alahai rumah orang bujang.

    ReplyDelete
  2. panjut tu nk pacak kat mn plk?

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah... (untuk gambar tilawah interaktif)

    ReplyDelete
  4. elehhh...rumah aku dah lama dah. dr 3 tahun lepas pasang. smpai tahun ni tak tanggal2...ok je lagi

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah~

    masih ada yg sedar akan Ramadan yg mulia ni~

    yg lain tak sabor bebenor nak raya~

    hahaha~

    ReplyDelete
  6. gua nk tgk brape lama lu punye selotape tu mampu bertahan..




    hahahahaha..

    ReplyDelete
  7. semangat gila na raya.

    aku pun tak pna wat camtuh. isk.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah. bole buat menantu org yg dalam gamba last tuh. hahhahahahahah

    ReplyDelete
  9. lampu oldskool gila. hahaha

    ReplyDelete
  10. salam tuan rumah, saya nak tumpang menyibuk.

    Lampu tu kenapa pasang kat dalam rumah? Bukan selalunya org pasang kat luar rumah ke?Takkan korang je nak tgk? Jiran tetangge pun nak tumpang tgk jugak lampu kelip2 kamu..takpun nak berlawan siapa punya lampu kelip2 paling best. Abis dah pasang kat dalam rumah...mana juri2 awam nak nampak?

    ReplyDelete
  11. aku suka gambar yg last..ish.kalo dpt asben camtuh..slmt dunia akhirat

    ReplyDelete
  12. dalam jamban jgn lupa bubuh sekali seh....


    :p

    ReplyDelete
  13. waaaa............ rajinnya.... raya nnt terima tetamu tak??

    aku mo datang bole?

    ReplyDelete
  14. kem slam kat broder baju kunin k ;) sejuk mata tgk

    ReplyDelete
  15. waa...aku nak jugak..!!nak beli brg 3 4 ketul..heheh..

    isk..isk..yg bju kunin tu,single lg ke? hue hue hue..lu tak join beliau ke..hehe..

    ReplyDelete
  16. gantung la pelita dlm umah lu...

    ReplyDelete
  17. orang pasang kat luar laa bai...

    ReplyDelete
  18. apasal perut orang yang berkemeja tuh cam buncet je.....

    ReplyDelete
  19. kecoh la lu...bukan buleh buat makan pun

    ReplyDelete
  20. lu puasa pun ada harapan cam terkantoi.. dh beriya pasang lampu..

    SELAMAT HARI RAYA

    ReplyDelete
  21. amboi..meriahnya rumah bujang..

    ReplyDelete
  22. tak lawa pun..
    rumah wa lagi lawa..

    ReplyDelete
  23. jgn bazir duit, derma umah anak yatim lagi best. hahaha..

    ReplyDelete
  24. eleh...
    rumah gua ada esbok...
    tak heran pun..

    ReplyDelete
  25. yg tilawah tu uma aku setiap ari ader..
    xkecoo pom..

    ReplyDelete
  26. aku suka dpt housemate alim mcm tu.
    tak leka dgn hal keduniaan spt lampu kelip2.

    ReplyDelete
  27. kit0rg kt h0stel ni kal0 pasang kena saman..
    kedekut pny k0lej...

    ReplyDelete
  28. wahhh...meriah2....meriah...

    harap meriah dewngan terawih gak tau...ngaaaa

    ReplyDelete
  29. panjut tu apa?
    tak balik kampung ke raya...jom la kita jumpa kat dungun...hehe

    ReplyDelete
  30. nak bagi kuat tampal pakai gam uhu bro! gua konfem sampai raya taun depan belun tentu tanggal lagi!

    ReplyDelete
  31. paiseh,bakpe pasang lampu lik lak dlm umoh?mcm pelik je..

    sejuk ati ek tengok yg g ngaji tu..bagus bace quran & refer yg digital,at least membantu if tersaloh tajwid ke ape2..

    paiseh,jom balik kg!..hehe

    ReplyDelete
  32. Ok la tu....semangat raya.

    Kalau kat jenjalan kita selalu nmpk lampu ketupat yg besar gajah tepi jalan tu...hehehe....aper kata bro....besar tu...dapat sebijik pun ok la.

    ReplyDelete
  33. aduhai..pkai selotep jeee...

    ReplyDelete
  34. famia - hidup kejiranan!!

    hanie - pacak atas dahi lu. bulih??

    cacah - jazakallah~

    jajazuzu - kan sunat pakai yang baru2 utk raya. tak ikut sunnah laa tu!

    zara - quran ada satu. gilir2..

    periperi - 22 minit. gua dah taruk paku kat dinding~

    ateeka - sebab lu kodi. hahahahaha.!!

    fafarafa - ah..lu pun x kawen ada hati nak wat menantu.

    kureen - abih tu.. nak gua kait ketupat kat lampu jalan nu??

    matahari - lu sibuk apesal?? hahahahahaa...!!

    ReplyDelete
  35. cik selamah - lu dah tengok gambar songsang beliau??

    tasikmerah - dalam siling pun gua taruk. hahahahaa..!!

    jard - datang lah. layan diri. tuan umah tadek. hahahahaa..!!

    erina - takyah. dia hari2 jenguk belog gua. pandai2 laa dia jawab.

    kakuna - nama je Im Single. lu ingat dia gayut telepun tu ngan sape??

    zul hafixi - ua tak jumpa kedai jual minyak gas. nak pakai petrol, mahal.

    ammosham - tak leh. ujan. takut kena karen.

    aminah - hahahaha.. komen lu paling true. nanti gua tanya beliau.

    macha - ah.. malam2 jumaat orang baca yaasin, lu baca fesbuk.

    ReplyDelete
  36. citahrudin - bulih la. gua dah cecah rendang semalam.

    abampit - macam je woi. hahahahaa..!!

    rozita - masa ni laa nak meriah2. kat2 raya nanti kosong lah. hahahahaa..!

    liliyuli - rumah gua syurga gua. hahahahaa..!!

    apei - nanti gua bayar laa zakat. pagi raya baru afdal. heh!

    jo - umah lu ada hamster? umah gua banyak. sila heran. hahahahaa..!!

    sharip - baguh2. tak baik menunjuk2. tak berkat.

    yobsumo - gua tengah tunggu turn laa tu woi. kitab ada satu. huhuhuhu~

    sharamli - lu pasang dalam loker. kompom pakgad tak nampak.

    ReplyDelete
  37. kimisai - terawih wat kat mesjid la brader. baru true..

    patung - panjut tu minyak gas. dungun?? lu buat open house gua pegi. amacam??

    bias - tu la. gua ingat nak kena balut kat pokok kelapa laa..

    luca - lu nak gua kena tapau ngan tuan umah??

    zie - salah. beliau tengah mengajar. johan tarannum tu!
    *gua balik kg awal. selamat tinggal. hahahaha..!!

    adjla - apa pesen komen ni??

    bungacahaya - lu ada tangga tinggi2? pinjam~

    ezzati - selotep cap celaka. cis..ciss!!

    ReplyDelete
  38. Pasang kat luar rumah la bang..

    ReplyDelete
  39. komen balas utk entri lu:
    cuti gua sudah approve,lu bile lagi?ahaks...
    beraya kt cni lg ke taun ni bhai?

    ReplyDelete
  40. pidosamat - area umah gua banya penyangak. bahaya!

    janedoe - gua balik kg pat hari sbelum raya. cuti semilan hari. amacam?? heh!!

    ReplyDelete