September 27, 2009

Kenapa?/Apesal?/Mengapa?/Bakpe??

Lepas tukar langsir baru ni gua rasa makin malas pula nak hapdet.
hahahaha...!!

Tengok lah kut esok2 baru naik nafsu.
Skang gua tengah bergelut ngan kerja.deng~

15 comments:

  1. baik lu tukar balik. ade gua suh iswara merah parking atas ego kang...

    ReplyDelete
  2. jangan sampai parah macam blind udah..

    ReplyDelete
  3. tapi masih menghapdate kan..
    ok le tu...

    ReplyDelete
  4. mmg la malas..
    langsir gelap jek..
    haihh~~

    ReplyDelete
  5. aura langsir baru tuh memang dah betul2 buat lu malas ek..??? pemalas betul lah lu nin.

    ReplyDelete
  6. tu pun sempat ag update..heheh



    tipu ek...








    tipu ekk...

    ReplyDelete
  7. alasan kukuh...

    nx year cat rumah..makin malas kot

    ReplyDelete
  8. aku lg suke yg lama punya.....tenang hati bce...ni cam gelap sangat la paiseh

    ReplyDelete
  9. singular - lu je lah pakai kat Singularsong. gua dah bosan~

    macha - tengok lah

    naddy - hahahaaa.. sindrom tu~

    hazerin - jadi.. gua tak malas laa ni..?? kn?? kn...??

    dark ray - terer beno lu bab2 spiking eropah ye..

    sharamli - ye lah. dah sebulan xde hasutan syaitonurrojim~

    azzzliena - cawat?? rawat?? sawat..??

    patung - xde motif langsung raya2 nak papan katil. hahaha..!!

    zul hafixi - masih. masih.. smpai bile x tau~

    hanie - dah tukar.. dah tukar..

    cik zura - tukar dah.. tukar dah..

    kimisai - ini gua kire notis utk diri sdiri.. bukan apdet kn? kn..??

    tune - ntah. gua tak raya tahun depan. huhuhu~

    aminah - dah tukar la ni~

    ReplyDelete