May 27, 2009

Aku Dan Kamu Clumsy

Ahh.. cakap banyak pun tak guna.

Mari khayal bersama Kugiran Sumpah dari Villa Wangsa Melawati.

Dua EP saja sempat direkod. Dah jadi artis, pandai pulak budak2 ni letak hukum punctual belakang2. Tu pun nasib baik gua kasi bubuh lutut kat batang hidung sekor2 baru bulih stat. Tam Spider pun tak macam ni gua syak.




Nikmati gorengan champion dari Chezz Si Barber






Nak tengok gua sangat?? Hambik!
Hantu gua bagi. hahahahahaa...!!

28 comments:

  1. lagi sekali, gua first.
    ahahaha

    apa fungsi lu dalam tu weh??
    ketuk tin biskot meri?
    dan sumpah, fergie kalau tengok misti nangis!

    ReplyDelete
  2. hok!nyanyi la sket paiseh wehhh....
    hahahahahaha!

    ReplyDelete
  3. aku tak cam kau yg mana satu...

    kalau kau korek idung cm dlm gmbr kt profile kau tu, mungkin sekali pandang dh bleh tau....

    ngeh ngeh ngeh~

    ReplyDelete
  4. SUMPAH...lawakk..
    aaaaaaaaaahahhahaha

    ReplyDelete
  5. sebab lu ada..gua malas nak tengok..hahaha

    ReplyDelete
  6. tn tanah ada ker... yg mana satu...

    errrkkk yg mana satu... idaman kalbu..

    ReplyDelete
  7. bro~
    da bley wat album ni..
    org ptame yg bli...
    *aq angkat tangan tinggi2*

    ReplyDelete
  8. gua tgh pk nak maki ker nak gelak guling2...
    hahahahaha...
    ehh..
    gua dh tergelak...

    lu dgn kutu2 lu................
    haiihhh...
    tak terkata gua.

    ReplyDelete
  9. elele...malu2 plak ...pasni kena nyanyi plak...amacam? ade brani?

    ReplyDelete
  10. cubaan paiseh menyamar jd tin beskot meri x berjaya..
    hahahahaha!!

    ReplyDelete
  11. oit2..tkde motip letak video tu featuring Paiseh..tkde fungsi pun kau dlm tu!
    ahaha~

    ReplyDelete
  12. hahahahhahahahahaha


    lu tau paiseh mama and daddy gua syak gua makan ecstacy ke apa lu tau

    dari pagi walau wa demam cam bongok wa gelak gelak cam setan

    dari masuk rumah..
    hampeh time makan pun gelak

    wa mau join jadi roomate lu lu xbagi

    kalau x wa boleh main bass sama keyboard

    xpun wa jadi pa lu la

    wahahhahahahaahahahahahahahahahahahahhahahaahahha

    ReplyDelete
  13. hahahahhaha...aku tak sangke sr aku yg dulu x dikenali di skolah suda menjadik artis yang tak dikenali....muahahhaha...lawak siotttt!!!! hahahaha :P

    pssst: kem slam ngan abg yg mcm muke tam spider tu ek...:D

    ReplyDelete
  14. kecik - oit..!! subuh kat mesjid ka? gua berfungsi sebagai objek yang tak berfungsi. hahahaha..!!

    ierma - gua laa yg nyanyi tu.. yg lain sume miming. hahahaha..!!

    mugiwara - sbb tu gua tak korek idung. saje nak kasi kompius. hahahaha..!!

    sharamli - jangan tengok!

    Inn - jgn memain sumpah weyh!

    kueh bakar - odisyen bile? hahaha..!

    mrblind - cilakak!! gua ada pon mcm takde weyh! hahahahaha...

    kuIna - sume tuan tanah tu.. pilih2.. hahahaha..!!

    Q.e.M.a - org terakhir beli pun lu jugak kan?? hukhukhuk!

    ReplyDelete
  15. periperi - jgn kata apa2. kang mencarut tak tentu pasal kang. hahahah..!!

    f R i h A - bulih... igt gua kodi sgt xleh nyanyi?? hahahaha...

    miSz.haNie - sbb tu tin biskut jagung. hahahha..!!

    JirahMahadzir - tajuk memang kena gempak beb. strategi pemasaran. lu apa tau? hgahahahahaha..!

    xuen - o. lu x sihat ek?? byk2 kn gelak.. laughter is de best medicine. heh!

    aim-a - gua mmg fobia ngan scene glemer2 nih... pegi laa mlawat belog fahrin samat tu. sementara dia lom kawen nih. dh dekat sgt nak jadi laki org tu.

    ReplyDelete
  16. seh, minggu depan kite main nasyid weh.

    ReplyDelete
  17. uish giler dehh..mu dah jadi artis..nt wa lepak rmh lu kasi autograph..sexy lu pakai suar pendek..

    final uefa mlm ni, bape bran letak?

    ReplyDelete
  18. dah boleh masuk af8 dah 2,,,
    tahniah2...

    ReplyDelete
  19. singular - janji kontemporari...

    Rajuna - grindcore tu extreme brader.. ini kugiran main runcit2 saja..

    acece - pakai apa2 pun gua mmg seksi. hahahahaha..!! judi je pikirnye.. lu nak masuk neraka??

    sutera putih - trimakasih.. tapi ini kugiran. mana bulih.

    famia - gua?

    haruan tasek - AF 18 pon blom tntu weyh. hahahaha..!!

    ReplyDelete
  20. haha.

    pecah perut tengok.

    =))

    suara sume sedap dowh.

    ReplyDelete
  21. nuyuljana - kalu tarannum sekor2 tu lagi sedap. hahahaha...!

    ReplyDelete
  22. oit... chezzo barber tu u-mate akoo kat jengka.. mane ko kenal??

    ReplyDelete