May 17, 2009

Lagi Scene Pen'tag'an Dari Mek Tipah

1. Letakkan gambo profile anda.

Ni laa rupa rebel.kut.

2. Terangkan maksud apa gambar itu.
Takde maknenye aih... Hanya comel. Montel2 gitu sebijik macam gua bayi2 dulu. hahahahaa..!! Tapi hidung gua takde la macam muncong senapang gitu. Gua punya mancung weyh. Macam stepler.


3. Kenapa pilih gambo tu?
Sebab gua nak main misteri2. Gambo gua dah banyak kat internet nih. Orang kata bahaya juga kalu wajah tampan duk merata2. Mana tau ada yang pesen jahat nak kasi muka gua superimpose ngan Rozita Che Wan. Kang ada yang dengki gua jugak yang kena santau. Mintak jauh weyh! Yang jumpa gua kat fesbuk tu mana lu cari aaa??


4. Tag 5 lagi blogger!
Gua nak jariah kat sape2 yang ada hedshot muka pelik berabjad J... Lu sporting lu jawab. heh!!

- jo
- jard
- jane doe
- jirahmahadzir
- juen ajila





*apehal yang ni beranimasi plak ek?? hmm...

22 comments:

  1. ah!
    jirahmahadzir tu bkn aku wehh!
    so,takyah buat!

    pandai tak gua ngelat??
    xD

    ReplyDelete
  2. jirahmahadzir - gua pelat jawa skit2. tak kire. ada link lu. lu kena buat. heh..!!

    ReplyDelete
  3. hahahaha...nasib baik aku tak kne tag..:D

    ReplyDelete
  4. adehhh.................


    pssst... aima yg recommend nama hang kat fesbuk..

    so boleh ar aku tak payah buat la ye?? ehehehe..

    ReplyDelete
  5. tak bley tak bley...jard kne jawab tag....jirahmahadzir pun kne jugak..hahahahahahha :))

    ReplyDelete
  6. aku hepi sebab aku tak kne tag .. hehehehe :D korang yang kne tag tu..sila jawab yer..penat abg paiseh hupdate blog semate mate nak lu org jwb tag..kihkihkih :p

    ReplyDelete
  7. eheh...misteri la sangat....... :p

    ReplyDelete
  8. comel babi yg rebel itu.. erk... *pembetulan= comel baby yg rebel itu..

    ReplyDelete
  9. bkn manusie ke kamu?? :p

    p/s: salam kenal en.rebel..suke membebel ke?

    ReplyDelete
  10. err..saye pas baton tag ni kt kak Aim-a la..kira langsai ok Siti Paiseh??
    hehe

    ReplyDelete
  11. menyesal x letak nma urf j..adei

    ReplyDelete
  12. abdul pai bin abdul seh, gua jumpa fesbuk lu!!muahahha

    ReplyDelete
  13. oit td aku gugel gambar headshot lu, ekceli is a piggy junior..tp cumel gak la..wakaka

    ReplyDelete
  14. hidung macam stepler pun kalau asyik duk korek, lama-lama jadi hujung senapang lah weh.
    hahaha.

    ReplyDelete
  15. aim-a - ye laa.. ye laa.. minggu depan lu pulak..

    Jard - o. ok. tapi kena buat jugak. hahahaha..!!

    aim-a - ye laa.. ye.. lu hepi. hepi2 pun jgn sampai gua nak lempang lu plak. nangis jadinye kang.. hahahaha..!!

    f R i h A - lepas ni gua nak bercakap dengan jin. misteri x??

    wana - huh!! gurau kasar nmpak... hahahaa.!!

    ezzati - kalu lu pandai makhluk apa selain manusia pandai menaip blog. heh!! jawab..jawab.. erm.. rebel ngan bebel tu lain sungguh makna dia. mcm kompiter dengan taperwer.

    jirahmahadzir - mana ada baton...?? lu tak sporting gua lempang! mau???

    sharamli - jharamli... bulih?? hahahahhaa...!!

    macha_sezs - ok. ok. minggu depan kompom nama lu naik. gua berani bet. mau??

    kecik - lu panggey sape?? haram tak sedap nama tu. huh..!!

    xuen - gua tau.. klik link tu. hahahahaha..!!

    acece - cilakak tipu. gugel mana lu pakai bulih cari pakai gambo??

    k.e.r.i - iye?? lepas ni gua korek pakai cungkil gigi lah ploq..

    ReplyDelete
  16. jasekmerah - gua tak sanggup nak susahkan KG. huhuhuhu....!!

    ReplyDelete
  17. bagus la lu nih beb!!! ghajin jawab tag wa kasik!! hah..tu wa ada kasik lagi tag untuk lu sahut...ada bran??

    ReplyDelete
  18. mancung mcm stapler?
    Huh!Ingatkan mcm dawai kokot...


    :]]

    ReplyDelete
  19. icik paiseh sila ke halaman berikut yer >>> http://lurvehunter.blogspot.com/2009/04/tag-profile-pic.html

    name lu pon ade tertepek kat pengomen² entri tuh..gua rase lu memang da patut kawen la bai..org kater org lambat kawen ni ingatan mudah lemah...bet0l ke??haha..

    ReplyDelete