June 8, 2009

Entry Kepada Bukan Makwe Gua Di Sabah




Singular : Jie, teka ni apa??


Tarnijie : Apa tu? Kapal terbang??

Singular : Salah. Flight Air Asia gi Sandakan.



Beliau rindu sama makwe beliau. Biarkan.










*sengaja kasi gelap background. apa gila nak tayang rumah sepah2...

36 comments:

  1. kalo makwe lu org sri lanka...camne la plak gaya lu kan....hahahahahaha!!

    ReplyDelete
  2. sungguh seksi suar biru itu
    hahhahha...

    ReplyDelete
  3. kwn lu mkn ubat ikot sukatan tak?
    bpe dos beliau mkn dlm sehari?


    lu?
    dh mkn ubat?
    hahahahaha.

    ReplyDelete
  4. macam tu upenye die punye ekspresi diri nok kabo nyer die rindu awek die..

    paiseh,ape tindakan lu kat die?

    ReplyDelete
  5. apasal pesawat air aisa hitam?
    bukan merah putih ke?

    ReplyDelete
  6. gi lah buat kutipan derma kilat tong2 duit anto dia pi sabah

    ReplyDelete
  7. umah sepah?? chait!! sesia ngaku macho, tapi umah sepah! huh!!!

    bitaw kat kawan ko tu, weekend nih aku nak gi sabah, ada pa pe mo kirim kat awek dia? hehehehe

    ReplyDelete
  8. boleh aku jadik maid kat umah ko??? hihihi :P

    ReplyDelete
  9. hahaha.
    sumpah terharu dengan manusia ceni.

    hahaha

    ReplyDelete
  10. rindu benar dia ye..
    tp dia tak rindu kau pulak..
    iskkk'

    ReplyDelete
  11. kalu kamu dok rindu awek kamu cane lak rupenyer??ehehe

    ReplyDelete
  12. wahhh..pertama kali aku tgk.....tapi macam rempit jerkkkk

    ReplyDelete
  13. oooo.... ada mak we org sabah.....


    aima, sila merajuk.

    he he.

    ReplyDelete
  14. inilah yang dipanggil meroyan. hahaha

    ReplyDelete
  15. sah sawan
    hahahahaha
    demam influenza a
    jaga2 paiseh
    aq kuarantin suma kat umah ko krg

    ReplyDelete
  16. wakakaka....terharu awek sabah die kalau tgk ni... !

    ReplyDelete
  17. to kak tasek: not me laa...ni osmet dier..ala ala kaler firefly gitu..hihihihi :P

    ReplyDelete
  18. paiseh cuba ko buat gaya terbang ke rmh aima tgk, buat gaya jet concord, mst terharu aima smp kuar airmata

    ReplyDelete
  19. sembahyang cara baru nie? gempak!

    ReplyDelete
  20. kesian lah kat beliau. paiseh. hantor die g sabah!

    ReplyDelete
  21. pamia - bukan sengal. rindu~

    ierma - pehal gua plak? gua tukang amik gambo je..

    yAN!e - oi oi.. aurat...!! hahahahaa...

    periperi - dah. ubat gegat. puas ati?? hahahahaa..!!

    Jard - baru sabah.. timor leste lagi jauh pe~

    mrblind - lu hari2 leh ngadap mrsblind, apa tau??

    zie - gua kasi air tawar kasi bertenang...

    jo - mana ada hitam?? oren tu..!

    azie - tak payah. gaji dia dah riban2. hahahahaa~

    tipah - cilakak!! tau le lu baru kemas umah. tu pun 3 bln skali. cheh!! ermm.. ok juga. nnt gua kasi pesan..

    ReplyDelete
  22. aim-a - takleh. bukan mahram. hahahaa.!!

    yus - cinta beliau tulus kak~

    macha - jgn2 lu nak tiru eh..?

    Dato Paduka Masri - kena?? kena apa?? kena ambik gambo?? hahahaha..~

    Jirah - apa gila lu nak main rindu2 duk serumah..?

    chromosome - bukan. gua lagi steady. hahahaha..~

    yAnN - erkk..! gua naik kete gi ampang. hahahahahaa..~

    ubi - singular tak reti naik motor. hahahahaa.~

    notso_violet - kesian kan?? mau tolong??

    tasikmerah - jentik halkum kang!!

    ReplyDelete
  23. Leman - versi laki2. barangkali.

    singular - gua nak makwe sabah lu justified cmana tahap rindu lu kat belaiu. niat gua baik~

    jen doe - lu tak bercinta apa tau? hhahahaa..!!

    xuen - bukan. inilah rindu. hahahahahaa..!!

    f R i h A - pakwe lu buat gini x??

    Anonymous - cett!! nama mana?? nama...

    Masy - kesian kan?? mau tolong??

    acece - gua tak into mana scene2 rindu nih. gua kan rebel. kahkahkahkah!!!

    bias - a'ah. rakaat ke-6 solat duha.

    ReplyDelete
  24. ooooooooo...makwe paiseh org ampang...hihihihihi :P

    ReplyDelete
  25. aim-a - gua gi main boling lah!!

    ReplyDelete