June 2, 2009

Sesiapa Ada Jumpa Mood Gua, Tolong Pulangkan

Buat salah... mintak maaf,
Buat salah... mintak maaf,
Buat salah... mintak maaf,
Buat salah lagi... mintak maaf lagi,
Lagi-lagi buat salah... lagi-lagi mintak maaf...


Nak gua jadi baik2 ikut sunnah nabi ke, nak gua jadi jahat macam gorgom?

24 comments:

  1. nak lu jadik bf aku yg hensem mcm beckham..macho..tough...baik hati...blablablabla..
    selain baik hati...lu pun kreatif...rajin..bersuara merdu...muka manis...

    err...errr...errr

    eh eh eh..

    silap blog laa....hahahahhaha :P

    ko nak aku nyanyi lagu pulangkan ke paiseh abg seniorku yang kadang kadang hensem? hihihihi :P

    ReplyDelete
  2. ha..aima da bagi hint tu...



    x paham lagi?

    ha ha ha ha ha

    ReplyDelete
  3. lu citer psal mambang lu ke hape ni?
    mambang lu buat lu hangin eh?
    hehehehhe...
    jadi gaban suda lah...
    hahahahaha.

    ReplyDelete
  4. jadi jahat la stylo.. jadi baik ni banyak halanganya beb..

    ReplyDelete
  5. ape cer kamo nih...

    ReplyDelete
  6. waaa... ko pandai tulis entri emo gak ek....

    ReplyDelete
  7. eleh.....
    bulih ke lu jadi baik...??
    macam susah je weh....

    ReplyDelete
  8. jahat yang ikut sunah nabi? boleh?

    ReplyDelete
  9. lu jd jahat mcm sarip dol pn..kiut hape..
    hahahahahaha!!

    ReplyDelete
  10. kalau kau jadi gorgom pun apa salahnya...
    biar aku hapuskan orang jahat....nnti dpt jd hero...
    konon~

    ReplyDelete
  11. salam tuan umah bnama paiseh..

    saje lalu sini sebab asik tgk nama aim-a dgn jard je. meh merasa letak nama sndiri kat sini.

    aaaaaa gorgom tu hape eh? gorgon penah le dgr. eksplen plis. :)

    ReplyDelete
  12. hahaha~
    aq ade jmpe mood lu bro
    tp mesti la ade pengerasnye

    kemusykilan tbe2 timbul
    gorgom?
    apakah itu..
    tlg jelaskan dgn pnjg lebar smpai aku phm. TQ.

    ReplyDelete
  13. ikut kata hati kau paiseh..

    ReplyDelete
  14. mana paiseh aku yg riang gembira lagi comel dan sarkastik tu?

    ko sapa?
    cepat pulangkan paiseh aku
    T_T

    paiseh paiseh paiseh
    ko mana

    ReplyDelete
  15. Paiseh..Paiseh..
    kau pn red flag??
    eh2..tak ehh??

    ReplyDelete
  16. kalau maaf berguna, nak polis buat apa.

    ReplyDelete
  17. eh pemaaf mung ni, mcm jatuh cinta je ni?





    unbelievable!!

    ReplyDelete
  18. tgh emo ker ni...

    eeee...takutttt,,,,

    (kang xmintak maap,,kt ego plak!..aduhhh)

    layannn...

    ReplyDelete
  19. aim-a - gua nak lu nyanyi lagu 'selimut putih' tujukan pada diri sendiri. hahahahaa~

    StingRay - tak. dan tak akan paham. heh...

    periperi - gaban kena travel jauh. kat angkasa. gua takde roket.

    aloy - patut laa slama ni gua tak brape nak stailo. gitu kekdahnya rupanya...

    Anonymous - apa nama kamo nih...

    Jard - ingat gua malaikat.. xde perasaan?? hahahhaha

    macha_sezs - lu ingat bank rakyat ke nak pilih2?

    jo - nak gua try tak ni??

    dark ray - cmne tu?? ajar gua..

    haNie - bab2 kiut gua dah semulajadi... hahahahhaa..!!

    ReplyDelete
  20. mugiwara - lu jadi laa bayang hitam. baru drama2..

    Masy - kalu lu letak skali wang tunai pun cara jugak. hahahhaa~ gorgom?? lu gugel je lah.. gua penat taip panjang2..

    Q.e.M.a - lu bomoh ke mau pengeras2 ni?? gugel je gorgom tu.. gua malas.

    kecik - hati gua takde mulut..

    Inn - gua dah bosan bertenang. hahahhahaa~

    xuen - sabar2.. 2 3 hari lagi balik laa paiseh lu tu..

    sol - tunggu je lah..

    Jirah - nak gua flag lu??

    famia - kan?? kan?? gua suka kekdah lu..

    acece - sudah la.. lu pun mat bunga. hahahhaa..

    sutera putih - jangan takut. gua bukan tuhan. kalu mintak maaf pastu buat lagi nak kira cmne???

    ReplyDelete
  21. serase mcm pernah dengar ayat tu:

    kalau maaf berguna nk polis buat apa...

    kat mane yek..hurmm...

    ReplyDelete