June 18, 2009

Siaran Tertunda Tentang Seberang

Sampai kat imigresen saja dah kena reging stengah jam beratur.

Bilik hotel besar sikit je dari lot pasar malam. Semayang pun atas katil.

Bertutur misti kena Eropah. Pakai bahasa Melayu sikit dah tak paham. Tu belum gua mencarut bahasa Teganu.

Tiket tren main deposit2. Macam laa gua kemaruk sangat nak curi. Dah la dia punya stesen stail sarang semut dengan kona2nya. Nasib baik gua main folow je.

Tiap kali makan misti kat mamak. Pasal halal.

Bau babi ngan arak banyak kali menyelobos idung. Kena samak juga ni...

Hajat nak soping sakan. Last2 gua jadi sawan. Harga macam nak pegi Mekah balik hari.

Lenguh berjalan kaki toksah cerita. Ke hulu hilir jauhnye gua syak dah bulih sampai Pengkalan Chepa.

Klinik mengurut pula pukul 11 dah tutup. Tak user-frenly langsung.

Kat mana2 bulih nampak kepala bahu dan kulit pinggang.

Kredit gua topap seploh hengget kat LCCT abes dengan lima nam es-em-es sahaja. Jadi jangan salahkan gua takde hapdet secara langsung.







*ni apehal takleh aplod gambor pulak ni?? tak abis lagi nak sabotaj gua ke??

32 comments:

  1. dpt upload gambor kepala bahu dan kulit pinggang pun cukuplah.hehe

    ReplyDelete
  2. meh gua tolong cuci lobang idung lu...
    pkai air tanah merah...
    mau?



    hahahaha..
    *gelak riangkan ht.

    ReplyDelete
  3. lu pn mesti ade scene kepala bahu ngan kulit pinggang tu kan..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  4. iyer ker gi Batam nie..
    ingat gi Kenya ker tadi..
    selamat kembali..

    yer!!yer!! akak akan selalu baca blog ko nie..
    walaupun n3 yang meraban sekalipun..

    ReplyDelete
  5. wa syak lu patut mandi bunga tak pun samak mcm lu ckp tu la, baru dapat upload gambar.

    ReplyDelete
  6. lu tak beli ole2 utk wa ke...??frust ati wa...hahahaha!!

    ReplyDelete
  7. tak paham bahasa melayu tu satu kelebihan buat kau!
    kau kutuk la banayk mana pun sampai puas hati. kutuk musti dengan senyuman...

    mamak mahal dol.
    kedai tempatan yg halal takde ek?

    ah~
    aku cakap macam aku tau je kau kat mana.
    haha.

    nanti post gmbar 'kepala bahu dan kulit pinggang'

    ReplyDelete
  8. abg..nak serbenior :D hihihihi :P

    ReplyDelete
  9. lu pi negara Eropah mana nih?
    hahhahha....
    ada awek cun2 tak?
    (^_^)

    ReplyDelete
  10. lu nak samak hidung kasi kembang ke?

    ehh, ade jumpa kati pari aku tak kat sne, die tgh buat ape?

    ReplyDelete
  11. topup la seratus..baru boleh lima nam puluh sms..

    ReplyDelete
  12. paiseh ko kat ne?
    jangan merayau rayau nanti sesat
    wa rindu ar
    ni apa kes semua bang aq nak hijrah overc ni

    dah ar tinggalkan aq
    huhu

    ReplyDelete
  13. cis kek
    terbaca komen kak aim-a kat post before
    wa saspek lu kat genting highland
    yelah kan yang dia orang pakat suruh beli strawberi apa kes kan?

    buat wa saspen

    ReplyDelete
  14. Kalau betul2 sampai Pengkalan Chepa, roger2 ya. Hahaha.

    ReplyDelete
  15. ada bawak babi buat buah tangan tak?

    ReplyDelete
  16. lu kat mana sebenarnya??
    pasar besar pudu??
    xkan la...

    ReplyDelete
  17. hamboi3~
    sedap lu meng'kondem' tempat org yer
    ujan emas di negeri org..ade emas bwk la balek sket
    pcik kayoo!!!

    ReplyDelete
  18. kau pandai cakap trengganu ke...stylo...hehe
    tak kira kau kat mana...aku nak ikut gak....cepat...poket mana aku nak masuk ni...

    ReplyDelete
  19. oit seh ko kat israel ke? cekodok tol..
    wah cakap mau eropah ye..kalau jmp lindsay lohan cakap acece kim slm ek

    ReplyDelete
  20. Penyubiru - banyak... hape kes nak share free2 ngan lu orang. hahaha..!!

    periperi - hati2.. hangan masuk rongga pulak.. batal pose. hahahaa..!!

    haNie - woi woi.. gua pakai jaket tebal2. sejuk.

    sayanghasni - wowooo.. terharu pulak akak sapot lebih2.. hukhuk..!! ye laa. gua cakap betul2 laa ni.. gua pegi singapura. je. hehee..

    kecik - belog pun pakai mandrem2 ke??

    macha - gua kat opis la.. intenet macam cilaka!!

    ierma - frust lutu gua pun tak abis lagi nih..

    Hidemichi - kat opis la. igt gua kat mana??

    tasikmerah - hadoi.. gile penat gua nak jawab.. gua kat planet Utarid. puas ati?? hahahaha...!!

    mugiwara - bahasa melayu dia paham. apa kes gua nak bubuh gambau kulit pinggang free2.. bayau la. hakhakhakhak..!!

    ReplyDelete
  21. aim-a - gua punya sebenior pun takbeli.. hakhakhakhak..!!

    yAN!e - apehal lu tanya makwe cun plak?? lu betul tak nih?? ha? hahahhaaa~

    Yob - kati pari takde. kari pari ada.. kat mamak. hahahhaa..!!

    mrblind - gua nak pakai talian bayar bulan2 pulak la. baru encik2 sket.. amacam??

    xuen - gua dah balik la.. skang lu nak wat apa? heh?? ciskek..!! jangan pecaya sangat beliau tu.. mana info dia ambik ntah..

    tiqah - malangnya tidak. hahahhahaa..~

    bias - ada.. tapi kena tahan imigresen. tak lepas sebab babi pakai gigi besi.

    sol - gua beli air gas kat epot. lu nak??

    mamma mia - ciss.. eja nama gua tak betul ada ati nak ole2. hhahahhaa..!!

    zul - pasar besar Utarid. puas ati??

    ReplyDelete
  22. k.e.r.i - gua lari dari opis. hahaha..!!

    Q.e.M.a - peribahasa tipu. ada emas. tapi kena beli la. riban2...

    patung - stailo laa sangat. tau laa lu org dungun. gua org marang, hahahaha..!!

    acece - kim slm dalam bahasa eropah macamana aa??

    ReplyDelete
  23. aku nmpk mu di singapore ari tu..

    sedap la dodol tuu... ehehe..

    ReplyDelete
  24. jat!!! aku dah hupdate..hihihihi :P

    ReplyDelete
  25. jard - maaf. gua tak nampak lu~

    aim-a - oii..oi. igt sini tempat tinggal pesanan ke??

    sol - benda ada dua. yang claim ada dekat dua puluh. mcmana ni???

    ReplyDelete