July 3, 2009

Bangkit Asal 3


Jangan datang smayang jumaat kat kampung gua kalu tak larat duduk lama2. Imam baca khutbah gagap. Ada sindrom parkinson kat pangkal lidah gua syak. Macam cakera padat cetak rompak gred C. Lu orang bulih imajin sendiri macamana suasana pagi raya kat kampung gua time beliau jadi imam. Lagi cenderung ke bergaduh jadinya.








*becakap je xleh masa dengar khutbah kan? apdet belog xpe kan? kan?

23 comments:

  1. apa tajuk khutbah hari ni?

    ReplyDelete
  2. sempat lagi snap gambor dlm masjid. daripada gambor tu, bhgn depan cam kosong je, orang kampung ko penuhkan ruang blakang dulu ke? hehe

    ReplyDelete
  3. nih dh kategori mengumpat weh..

    ReplyDelete
  4. siot je...sempat lg update tu ;p...

    ReplyDelete
  5. gua syak lepas tu lu kena petir..



    hahahaha.

    ReplyDelete
  6. 1.25 pm. Khutbah dah mula.
    Awal lu pegi masjid. Kalau kt KL,
    bulan puasa time maghrib jelah boleh harap.

    ReplyDelete
  7. aku harap..ko update dengan hp ko...jgn buat hal pikul laptop dalam masjid...




    macam nak menaip minit mesyuarat khutbah lak jadinya.

    ReplyDelete
  8. gua syak pakcik yang sandar kat tiang tu mesti tengah syok dengkor.

    ReplyDelete
  9. huhuh ade ke macam tu, tak pernah jumpa kes rare cam u nih hohoh

    ReplyDelete
  10. kau mmg bikin ajaran ayah Pai la..ahaha~

    ReplyDelete
  11. mahu hari raya ke-3 pun tak abes lagi kan?

    ReplyDelete
  12. hahahhahaha...hang mmg kretip laaa :D bile nak balek key el...ade org rindu neh..kehkehkeh :P

    ReplyDelete
  13. asal sket gler?
    mane ble klu xckp 40 oram bai?
    aiyokkkkk~~

    ReplyDelete
  14. uihkz..it betul hang yer..dimana-mana... ada wifi ke masjid tuh...??? bijork arh...

    ReplyDelete
  15. gile ahh~

    jgn sampai pak imam saman lu~

    ReplyDelete
  16. seb bek time khutbah... klo org tgh semayang lu snap pic... xtaw la...

    ReplyDelete
  17. hoi! ni lagi melampau dari aku!

    hahaha~

    ReplyDelete
  18. cait.... nampak papan katil tu?

    ReplyDelete
  19. lu nak kena ketuk ngan tongkat khatib?

    ReplyDelete
  20. mankok apdet blog sambil dengar khutbah.

    ReplyDelete
  21. nk gelak...nk gelak sgt2... tp kene thn sbb azan da berkumandang.yg pastinye.. sindrom parkinson tu akan mnyebabkan jemaah sume mnjadi pengumpul2 mimpi2 indah tp ngeri.

    adoiiyai...sakit pewot gelak thn2 ni.

    ReplyDelete