July 10, 2009

Gua Sibuk Macam Labah-labah

.


Prosper : Bulih buat teka teki ni...


Gua : Apa dia..?

Prosper : Manusia apakah paling lucah dan bertudung tapi tak ada video lucah..?

Gua : Hmmm.. bulih juga tu.



Tak sopan betul budak Kaisara ni.
Ada dia je misti kuar topik datang bulan...




.......................................................................



Al (Al-Ghazali). El (El-Jalaluddin Rumi). Dul (Ahmad Abdul Qodir Jaelani).
Keren sekali nama kamu dong..!


Umah gua skang ni tengah havoc dengan lagu anak2 Dewa ni.
Cool juga tenguk budak2 ni main. Tapi cita2 sekor2 bukan nak menyanyi tapi nak japi pemain bola nasional. Patut laa bola indon lebih terer. Padan muka Ahmad Dhani. hahahahaa..!!
Kat Mesia, budak2 sibuk nak masuk Tom Tom Bak. Macamana sukan nak maju..? Bakat kunun... hak tuiii!!
Lagu dia pun memang bulih kasi letup lah.Tapi stended laa Indon. Satu lagu je le yang betul2 bulih bubuh sampai putus tali kaset.Tajuk dia Bukan Superman. Memang ada juga sentimen kekeluargaan dia. Sayang bapak.
Yang baik gua ambik.






Tapi...
Video kat bawah ni memang tahap Superman.
Dah dua hari kasi boom kat fesbuk.



Ya. Kugiran Sumpah sudah kembali...





29 comments:

  1. hehehe~

    lu memang ahh paiseh..=)

    ReplyDelete
  2. aku pun naik muak ngan cite kaisara tu...

    ReplyDelete
  3. lucah ke citer pasal dtg bulan?
    lu ni pemalu sangat la...(iye ke?)

    kat mesia, budak2 lebey inesen...(kot~)

    ReplyDelete
  4. tgk video tu buat gua rasa nk tepuk dahi lu orang sekor2..

    ReplyDelete
  5. seh, budak kaisara tu bukan lucah le... tu lebih kepada info. kalau lu tgk 3R kat tv3 tu, topik perbincangan dia lagi terbuka. lebih dr datang bulan tau!

    :)

    ReplyDelete
  6. bukan ke dak2 mesia suka shuffle?

    ReplyDelete
  7. KAH3!! MULA2 DA OK DAH.. SEKALI JADI HARUK!!! PAISEH X NMPAK LA MUKE KO.. HUHU

    ReplyDelete
  8. memang lucah abis kaisara tu.
    Ketiak dia lagi lucah. har har har

    ReplyDelete
  9. ehh... lupe nk kabor.
    lu takyah lah nk cover muka..
    hehehe..
    kan kite slalu 3G..


    statement berani mati..
    hahahaha.

    ReplyDelete
  10. typo banyak giler..
    tapi ttep besh..besh..

    ReplyDelete
  11. youtube lu memang tak bleh blah....
    hahhaha

    rasa mcm nak ganti helmet tu dengan kulit derian jer...hahhaha

    ReplyDelete
  12. sumpah aku x dgr apa. nengok gambor je



    ni brani mati je pes taim aku baca blog ko. ada budak pari2 tu kata aku kena gosip dg ko? sumpah aku x kenal ko!

    ReplyDelete
  13. hmmm... teka-teki tu tak leh jawab ar...

    ReplyDelete
  14. lg mau cover muka..
    pdhal muka dia dh bersepah kat fesbuk..
    hahahaha!!

    ReplyDelete
  15. awat kaber muke wehhh...kata ensem hahahaha!!

    ReplyDelete
  16. ehemm..ehemm..pembetulan-jajazuzu.
    bukan gua yg gossipkan lu.
    tapi ade org teka lu kena gossip dgn sape..
    hahahahaha.
    org tu tibai nama paiseh-jajajzuzu.
    hahaha..
    tak kena langsung.

    ReplyDelete
  17. teka-teki..
    teka-tekuk..

    nak kena katuk..

    ReplyDelete
  18. durian tu tak de belen lg ke seh...?
    gua dah mengidam ni...
    bak meh alamat kampung lu..

    ReplyDelete
  19. Hummm..tu kan pengetahuan am tu.

    ReplyDelete
  20. zara - gua tukang iye je..

    liliyuli - prosper suka. hahahahaa..!!

    mugiwara - gua pun pesen inesen juga.

    darkk - blu..

    periperi - cium la. lebih romentik.

    tasikmerah - kena sangat laa ngan lu. hahahahaha..!!

    keri - tu budak2 baru naik. ni budak2 baru kluar.

    mamma mia - itu seni persembahan nama dia. hahahaha..!!

    speedrider - tapi lagi molek ketiak dia drp lu punya gua syak. hahahahhaa..!!

    ReplyDelete
  21. hidemichi - songsang~

    nuyuljana - gua ingat jadi riduan.

    periperi - ada juga yg kena bunuh ni kang~

    ayampinko - dua jam prosper menyunting tu. lu ingat senang ke...

    sharamli - gua kan inesen.

    yanie - jangan. itu trademark beliau.

    jajazuzu - gua pun tak kenal dia. apedehal? hahahahhahaa..!!

    jard - tak payah jawab. tak klakar.

    hanie - fesbuk tu wilayah lain. hahahahaa..!!

    ReplyDelete
  22. ierma - gua tak kata pun. biar la.

    periperi - sape?? sape??

    sayanghasni - katuk?? lu penah kena takuk??

    jo - lu kan panjat gunung. takan x jumpa...

    atiqah - tak malu kat budak2 ke....?

    ReplyDelete
  23. ceh...tu pon nak dikata lucah ke ~tapaham
    beb,ce ko send lagu bdk² tu kat aku...xpenah denga pown

    ReplyDelete
  24. wakakaka...giler punye rare!!

    ReplyDelete
  25. jane doe - okeh. nantii rajin kalu gua kasik..!

    fasury - jangan layan sangat. runcit2 cukup la..

    ReplyDelete