July 7, 2009

Pagi Pagi Gali Gali

Celik mata. Kaki meraba. Buka kompiter.
Masih dalam mood lena.

Gua golek kanan. Gali gali gali gali gali gali... takde.
Gua kona kiri. Gali gali gali gali gali gali gali... tak jumpa.
Menirap. Gali gali gali gali gali gali gali... takde juga.

Cilaka~ Mana pegi incik ilham nih..?? Semalam banyak sangat nak citer...
Ni dah lari ke mana hala ntah.

Sori lah. Citer gua dah merajuk. Takde entry hari ni.





Oh ye. Tumpang tanya. Chan Sow Lin kat mana??

33 comments:

  1. chan sow lin kat KL...lalalalalal~

    ReplyDelete
  2. ingatkan gali lubang hidung.
    dok mayik weh.

    ReplyDelete
  3. ahhh... kabor jer lah lu nak dengki dgn gua dpat bgn lambat pagi2 camni.



    cipettt..!

    ReplyDelete
  4. hahaha~

    woot!

    dah kira entri ahh ni~

    ReplyDelete
  5. gua pun ketandusan juga sehari dua ni..

    ReplyDelete
  6. kl..tengah kl..

    hala nko malas kan..tu jer alasan sebenar nko..

    ReplyDelete
  7. giloo...
    hikhik...
    aku ingt gali apa td...
    huaaaa...

    ReplyDelete
  8. sudah gali, jangan lupa kambus balik aaa...
    kasi bubuh baja.baru ada idea baru..

    ReplyDelete
  9. menggali dh macam kucing berak!

    :p

    ReplyDelete
  10. astagfirullahalazim!
    nih dah bape tahun dok kl nih hahahaha!!
    errrr...yg wa tau,nek lrt turun chan sow lin...tu pn kalo nk ke bkt jalil..sile cube eh hahaha!!

    ReplyDelete
  11. rasa nak bwk pekho g gali depan rmh nie.. biar berlopak berlobang..

    ReplyDelete
  12. eleleh...buat2 tny chan sow lin plak...update ngelat ni...x aci...!!!

    ReplyDelete
  13. lu gali2 dalam mimpi..
    memang arr tak jumpa...

    meh datang rumah..
    tolong gali perigi..
    nak tanam tebu arr..

    ReplyDelete
  14. incek paiseh,

    incek ilham ko berada dalam tahanan aku

    kalau nak dia balik kat ko dlm keadaan selamat, bagi aku RM 5000.00 sekarang!!!

    hahaha

    ReplyDelete
  15. aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....aku nak hadiah dr kuiz entry lepas.....!!!! :D ngelat...aku yakin jawapan aku betul!!! :D hadiah hadiah hadiah dr singapore!!!

    ReplyDelete
  16. Celik mata. Kaki meraba. Buka kompiter.


    hebat kau...buka komputer guna kaki...hehe

    ReplyDelete
  17. baca komen aim-a buat aku lupa nk komen apa...

    gali gali lagi...

    pun tak jumpa jumpa...

    tak ada komen untuk entri kali ni~

    ReplyDelete
  18. cer gali lubang idung..ad k0t ilham seket0l

    ReplyDelete
  19. han sow lin kt cheras.. if im not mistaken la

    ReplyDelete
  20. nak jawapan bagik hadiah laaaa...mane bley free free...err..err...geografi ko dpt bape neh..bapak senang nak tau chan sow lin kat mane....apo laaa...bak hadiah cepattttt :D

    ReplyDelete
  21. sudah tentu kampung dia dekat ethiopia .

    ke ethiopia ku ikut kamu

    ReplyDelete
  22. balik duk tganu la wei.....
    chan sow lin pun tak tau dok kat mana

    hahhahhaha...WANGSA MAJU tak kat ner...????

    ReplyDelete
  23. disebabkan abg paiseh ni hensem..sy dah bagik full map kedai proton yg kat jalan chan sow lin tu kat fesbuk...kalau ko sesat..pandai pandai laaa carik jalan pulang....kikikikiki :P

    psssttttt: hadiah kuiz jgn lupe...:D

    ReplyDelete
  24. chan sow kin? ohhh...dia dah jual paper lama skang nie.

    ReplyDelete
  25. gile ko... siap kene gali ag nk wat entry...

    ReplyDelete
  26. incik ilham dtg belog gua once a week..ni dia tgh offday..

    ReplyDelete
  27. bole la tu. kira entry la jugak.

    ReplyDelete
  28. chaireel - KL kat mana?

    keri - macam laa lu tak penah buat. hahahahhaa

    periperi - yesh..!! yesh..!!!

    zara - ow. ye ke? nanati bleh laa gua buat lagi. hahahaha..!!

    mrblind - lu takpe. ada anak bini bulih wat modal. hahaha..!!

    ayampinko - kl... kuala lipis??

    en_me - entry yang takde entry.. kansss?

    sutera - gali tilam pun biluh juga. hahahhaa..!!

    naddy - lu pakai baja apa??

    tasikmerah - cimpeng lu...! hahhaaa~

    ReplyDelete
  29. hanie - ulasan??

    ierma - main cuba2 yang gua tak gemar nih..

    kuIna - pekho?? macam pek ke..? hahahhaa..!!

    friha - mana lagi bagus dari gua tak hapdet langsung..? hahahaahaaa..

    sayanghasni - lu tanam tebu dalam perigi...?? kekdah baru ni..

    citahrudin - takpelah. tahan elok2. jangan lupa bagi makan.

    aim-a - woi woi woi..!!! sampah..

    patung - cuba lah. rasa macam genius. hahahahaha..!!

    mugiwara - tu lah. lu tulun sepak satu kali. gua pun tak tau nak jawab cmne nih..

    sharamli - tu bukan ilham. tu iltizam.

    ReplyDelete
  30. mamma mia - betul dh tu. maksud gua, cmne nak pegi..macamana..???

    anonym - bukan kamboja..??

    yanie - sebab chan sow lin takde nilai sentimental macam kampung gua...

    aim-a - baik tak payah!

    bias - anak dia sihat??

    zul - ntahle.. biasa gua pakai kompiter je..

    acece - korok lu laa once a week. twice a month pun susah..! hahahahaa~

    i-sya - sape yang kira??

    luffy - kan bagus kalu xde duit pun jadi duit... kan??

    ReplyDelete