August 17, 2009

Berkelahi Dengan Naga


Ntah apa siluman ada duk jadi jaga kat katil tua gua kat kampung. Kalu tidur je misti mari mimpi. Kalu kena cuaca molek dengan mimpi sedap2, kompem makan pagi pukul dua la. Kalu kena mimpi berkelahi dengan naga berebut makwe, papan dinding pun bulih berlubang gua tumbok. Patut la dalam kete ondeway balik KL malam tadi gua punye buku lima ada rasa pedih2 macam kena jawi. Baru pasan. Melecet woh!

26 comments:

  1. makwe naga pun lu nak berebut ker?


    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. lu nin memang keturunan ganas ker??? lu majuk ngan gua ke lama tak lepak kat blog gua..? hehheheheheh

    ReplyDelete
  3. wa..apa khabar itu papan dinding?

    ReplyDelete
  4. ah! berat la mu ni seh.




    errr... tapi tangan lu nampak ayu le seh! he he.

    :p

    ReplyDelete
  5. la..k0 ada makwe ke?
    oo..dalam mimpi je kn

    ReplyDelete
  6. gua rase lepas kawen nanti, tiap kali lu mimpi lawan naga, lu bangun pagi tgk mata bini lu lebam sebelah..ishh..ganas ar lu ni..

    ReplyDelete
  7. >> mcm masuk jawi? hahhahahha

    upppss....sensitif perkataan tu...hehhehe

    ReplyDelete
  8. ni lagi sorang..
    esok2 cari bini yang tahu silat kuntau...
    takder nanti jadi kes dera lak...

    akak dah jumpa liliyuli...
    dia kata ko pendiam yekkkk...

    ReplyDelete
  9. macam kurap je gua tengok seh??

    ReplyDelete
  10. kau bukan species naga jugak ke?...errr...pedih macam kena jawi....susah aku nak imagune tu...huhuhu

    ReplyDelete
  11. ada jin yang genggam erat tangan lu tu.

    ReplyDelete
  12. brader, tido basuk kaki dulu. baru mimpi-mimpis manis yang mari..

    ReplyDelete
  13. jgn risau....tu jin yang jilat.




    ha ha ha

    ReplyDelete
  14. speedrider said...
    nampak macam kurap je weh


    gua sokong!!

    ReplyDelete
  15. ganas sial lu tumbok itu naga..err..itu naga planet nameck punya ka..

    ReplyDelete
  16. hahaha...siot ah mimpi naga..gua pun nak mimpi itu macam..

    ReplyDelete
  17. ganas gile.ade sorang lagi blogger cam ko.dia mimpi, ketok almari besi guna buku lima.

    ReplyDelete
  18. naga tasik cini??
    mutiara naga??
    bebola naga?
    bagasari??


    arrggghhhhh...terrer ynye ko gaduh dgn naga...

    ReplyDelete
  19. pakai glove boksing len kali.

    ReplyDelete
  20. over gile mimpi ko smpi tumbuk dinding?

    ReplyDelete
  21. periperi - lu penah kena sembur api naga tak..??

    hanie - memang~

    cik zura - a'ah. atok gua pernah tumboh kerbau sampai lumpuh. nanti gua jengok2~

    rozita - patah. takleh nak obat dah..

    tasikmerah - jangan kasi tangan ayu tu pelepow lu pulak~

    liliyuli - tak kesah. gua kan ganas!

    ateeka - kebal. kalu lu dah patah2 sendi gua syak.

    sharamli - tu pun makwe sape ntah sesat dalam mimpi gua. hahaha..!!

    erina - lu nak try?? mata lu seswai sangat tu~

    yanie - lu pompuan apa tau??

    sayanghasni - silat kuntau bulih ke lawan silat naga? hahaha..!!
    *jangan caye sgt liliyuli kak. pesen ngok ngek sket tu..

    ReplyDelete
  22. jo - kalu kurap.. yg putih2 kat lengan lu tu~

    patung - a'ah. pesen naga cina. hahaha..!

    famia - jin pompuan?? uuuu~

    apei - basuh gigi pun gua malas. hahahaha..!!

    stingray - ada khasiat tak??

    speedrider - demm~ tak maskulin laa kurap2..

    macha - woi woi.!! lu penah kena silat naga??

    papa - kalu jumpa naga tu gua susun jari molek2 mintak hajat. hahahahaa..!!

    kimie - raya cina tahun depan lu pegi kolumpo. banyak naga menari.

    naddy - lu tumbok apa pulak?? lesung batu..?

    kimisai - lebih terer dari yg lu tengok kat filem holiwud. gua jamin. hahahaha..!!

    bias - mahal woh! yg seken kat uptown gua ushar dah ratus2...

    mammamia - abih tu.. nk gua tumbok tulang belikat lu ke??

    ReplyDelete