August 28, 2009

Satu Malam Di Malinja...

Brader Satu : Ayam nak yang mana bang?

Brader Dua : Nak kepak belah kanan. Yang takde bulu ketiak ye...









Gua tolong brader satu belasah ketiak brader dua pakai garpu.

26 comments:

  1. >> pakai garfu kecik sangat tu.....

    dah abis belasah ker?

    hiks!~

    ReplyDelete
  2. ko blasah camne? ko cucuk2 ke ko cakar2?

    ReplyDelete
  3. baru gua tau ayam ada bulu ketiak...
    patut gua ada bau dashing kat kepok ayang aritu...

    ReplyDelete
  4. hehehehe...bayangkan kalo brader tu nak beli tongkeng ayam...

    ReplyDelete
  5. nape wa pikir "ayam" lain ni..
    hahahahah!

    ReplyDelete
  6. tak tahan dengan komen hanie,hahaha!

    ReplyDelete
  7. wahahaha. gila babi spesifik. baru la ipanggil hak pengguna!

    ReplyDelete
  8. malinja? dah lama x pi...best lagi x ?

    ReplyDelete
  9. garpu wat cabut bulu ketiak je b0leh..

    ReplyDelete
  10. hakhakhak~
    brader dua tu mcm hampeh.

    ReplyDelete
  11. kelakar
    ayam yg ada bulu ketiak
    sure macho kan?

    ReplyDelete
  12. erk!! bulu ketiak???!!! ayam ape ni ade bulu?? ayam yg kat psr ke 'ayam' gebu nih???

    ReplyDelete
  13. mintak brader 1 sapukan veet dekat ketiak ayam tu la...bulih kasi licin woo...

    ReplyDelete
  14. Cabut ju bulu ketiak brader dua 2 ngan jari..

    ReplyDelete
  15. haha cam hampeh.
    kau tolong belasah ke kau tolong cabutkan bulu ketiak dia?

    ReplyDelete
  16. basuh garfu tuh lepas belasah tuh.

    ReplyDelete
  17. guna garfu tak best...guna bara api daaa...

    errr...malinja tu kat mana?

    ReplyDelete
  18. meh aku tolong bakarkan bulu ketiak brader tu. ha ha.

    ReplyDelete