August 15, 2009

Kenduri Kepala Budak


Semalam lepas solat Jumaat, gua pergi satu majlis yang jarang2 gua bulih hadir. Kenduri atikah cukur jambul anak buah gua nombor pat.
Tapi yang gua mari moskel sket, apesal takdak langsung scene mencukur? Gua into sangat scene rare macamni. Siap standby batu asah dalam poket. Malang. Pisau cukur cap Super Nacet pun tadak.
Dia punya hasil sangat huduh. Tobek satu kepala. Tengok muka anak buah gua macamtu pun dah bulih agak dia tak puas ati. "Dah la siap kasi makan. Menambah pulak tu sekor2. Susah sangat ke nak trim molek2 kasi jadi pesen George Clooney wey!!"

17 comments:

  1. ni mesti lu ada cita-cita nak buat rambut macam george clooney ni.
    muahahaha

    ReplyDelete
  2. kenduri atikah? nama anak buah kau ni atikah ke? bukan lelaki ek?

    ReplyDelete
  3. muka macam mung jerk...weh bakper dok mari makang satay?

    ReplyDelete
  4. tgn depa tak skill mcm tgn aku XD

    ReplyDelete
  5. AKIKAH bai... AKIKAH. bukan ATIKAH... ATIKAH tu nama makwe lu.



    hahaha.

    ReplyDelete
  6. chempaka

    sebenarnya AQIQAH la..bukan atikah.

    hihiihhiih..

    dekonstruksi salah sebut nie..

    ReplyDelete
  7. akikah lah wei..
    hahaha..
    alaaa....lu dl pn gitu jgk..
    cukur tobek2..

    ReplyDelete
  8. tensi0n giler muka baby ni..saba erk..nanti tumbuh la rambut tu..kal0 xtumbuh..kecik2 terus pakai tudung..muahaha

    ReplyDelete
  9. tajuk entry kau...brutal...aku ingat kau cannibal...

    ReplyDelete
  10. dia x suka lu tgkap gamba dia..tu wat muka 2..muka sedih + nyampah..haha

    ReplyDelete
  11. oyeke. kehkehkheekh. sengal laa paiseh ni. akikah dengan atikah pon leh salah. tengs guys!

    ReplyDelete
  12. kesian aku tengok kau kena bantai gelak sebab tak tau beza atikah dengan aqiqah.
    .
    .
    .
    .
    .
    wahahahahahaha!

    ReplyDelete
  13. bengang sampai berkerut dahi die. ish ish. ni kes serius ni.

    ReplyDelete
  14. keri - bukan gua. tu pesen cekguhassan yg rekues dulu2..

    chempaka - nama dia afiq ashraf. bukan alif mikail. jauh skali atikah..

    bias - blom kerja dah pressure..

    ubi - makang satay?? mana?? bila..??

    sol - lu pompuan. level shampu girl jeh. hahaha..!!

    hafizi - gua da misi lain itu time..

    periperi - kem salam kat atikah...

    qyla - ye la. ye la... lu laa betul.

    hanie - abah gua tak buat pun majlis bini dulu2..

    sharamli - nanti gua kasi lilit serban. hahahaa..

    patung - tajuk misti mau gempak. hahaha..!!

    erina - padan muka dia. hahahahaha..!!

    chempaka - hahahaha.. ada juga yg kompius.

    tinie - tengok pakcik dia la cmne. hahahahaa..

    macha - dah dekat laa tu woi..!

    yobsumo - ntah. nak cepat tua laa tu.

    ReplyDelete