August 3, 2009

Sembang Bantal

.


Bertemankan cahaya lampu jalan. Berlatarbelakangkan masjid Taman Ilmu dan Budi, Q dan J duduk lepaking di satu port sedap2 duduk buang masa. Tiba-tiba, terkeluar satu topik hangat yang sering diceritakan oleh mereka setiap kali bertemu.


Q : Sab, kau tau tak,bila dah keje nanti, ada 3 jenis pompuan je yang kite akan jumpe.

J : Hmm... Apadia??

Q : Pompuan yang workaholic, pompuan yang dah kawen... dan lesbo. So, mane satu kau nak pilih?

J : Ermm... Aku suka yang....

Q : Yang available pompuan workaholic je. Kalau pompuan workaholic, kawen lambat. Tak kan kita nak kawen lambat kan? Sebab tu, orang kate kalau nak carik makwe, carik waktu belajar. Nanti dah keje susah.

J : ....

Q : Betul tak??

J : Tapi.. aku suka janda...





*terima kasih kak sab!

23 comments:

  1. dah jumpe ke belum makwe waktu belajar?
    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. paiseh, lu mau janda tak? ada 4 orang kalau lu mau. Tiap sorang anak 2-6 orang...

    ReplyDelete
  3. perhh citarasa.. layan janda plak!

    ReplyDelete
  4. masya-allah..janda kaya la tuh :P

    ReplyDelete
  5. JANDA....mabeles....mantop....

    makan minum di tanggung beres!

    hahaha

    ReplyDelete
  6. gua syak J tu lu la seh. tak gitu? ha ha.


    .

    ReplyDelete
  7. w0rkah0lic..nnt laki g0yang kaki kt umah..

    ReplyDelete
  8. ai pun mcm kak tasik. ai syak u ialah J,ahaha

    kak TM meh gimme 5,huhu

    ReplyDelete
  9. laki kawen lmbt lg bagos...sbb yg muda2 selalunya x matang !

    p/s: tau la copy paste pon ;p...lu terlupa tuka nama Sab(kat atas tu) ..patutnya J kan ?

    ReplyDelete
  10. janda pun darah manis per, kalau x, takkan ada slogan janda meletoop, yer dak

    ReplyDelete
  11. si Q tu mmg suka menekan org eh? sendiri tanya sendiri jwp mcm dia je betul.

    ReplyDelete
  12. hehehheheee... so ko pilih mana?

    ReplyDelete
  13. kak dalia rase la...saham J ni mmg tgh tinggi,,,hehehe..

    ReplyDelete
  14. gua tak kisah~
    gua bisex~
    hahaha~

    ReplyDelete
  15. hai seh, ape cer tiba2 fetish janda plak ni??

    ReplyDelete
  16. periperi - dah. yg mana satu lu nak kenal??

    speedrider - gua mau yg pesen rozita che wan. ada??

    masy - hahahharuu~

    apei - baru klasik brader. hahahahaa..

    rozita - cerah masa depan. hahaha..!!

    yanie - yg penting eksperience tu.. wooo...~

    liliyuli - bukan lah..!!!

    tasikmerah - salah. J = Jalaludin Hasan.

    sharamli - kalu bini xde x senang jugak wei. hahahaaa..

    azie - meh gua give u ten.. satu pelempang sorang. nak..??

    ReplyDelete
  17. jaja - tulun tanya org kg lu.. ada pesen gitu x..??

    friha - haha.. choi btol laa lu nih. busted!

    assam - tu tajuk filim 80'an semata2. jgn tepengaruh..

    bias - bukan nak menggoda... cuma nak berniaga!

    hidemichi - puitis sunggoh komeng lu. hahaha..!!

    zonaku - gua pilih lu. amacam??

    dalia - esok2 jatuh laa tu~

    zara - peh!! pesen yasmin ke lu ni??

    macha - selera berubah2 brader. baru variasi~

    ReplyDelete
  18. hmm.konfius lah bace entry ni..tibe2 ade name sab..stuju ngan friha..haha

    ReplyDelete