August 20, 2009

Gile Bosan Hari2 Kena Kelahi..!! Kalah Ahli Gusti Gua Syak. Chris Jericho Pun Ada Hari Bulih Rilek2.

Semalam gua kelahi lagi.

Ni betul2 kes kelahi.
Bukan kes naga.
Bukan kes mimpi.
Bukan kes objek2.
Bukan kes kompiter lagi.
Kali ni betul2 punye kelahi. Sampai bengkak2 punye organ dalaman. Kire berprofil tinggi jugak lah. Gua cuba cool sehabis kudrat. Alhamdulillah~

Ahhh...!! Gilo apo hari2 topik kelahi. Tiwi plasma lima puluh jengkal pun bulih kena sepak kalu hari2 cerita sama.
Apa.. ingat gua tadek privasi ke sume2 mau kasi kabor.heh?



Jadi...


Sekian entry hari ni.



*Mood gua agak down. Nenek kena angin. Sangat uzur. Doa sikit lah. Bleh?

20 comments:

  1. ku p0n b0san..ari2 kena k0men pasal kelahi

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..
    wa doakan kesejahteraan utk nenek lu..
    amin..

    haa..baik kn wa..
    tu pn nk kelahi ngan wa selalu²..
    hahaha!

    ReplyDelete
  3. kenapa nak samakan diri sendiri dengan Y2J dan tivi plasma?

    gua doakan nenek lu cepat sembuh..amin...

    ReplyDelete
  4. muga nenek lu cepat sembuh... amin...


    anak sedara aku pun kena detect h1n1 skrg... hopefully dia pun ok... lu pun doakan ye? aku baru ada satu anak sedara nih

    ReplyDelete
  5. ramai gak yang doakan nenek ko nie...
    dah!dah! toksah kelahi2 lagi...
    kelahi ngan orang takper ler jugak..
    ni kelahi ngan ntah haper2 ntah..
    lama2 boleh giler tau tak ????

    "ANDAI ADA LANGKAH MEMBEKAS LARA,
    ANDAI ADA KATA MERANGKAI DUSTA,
    ANDAI ADA TINGKAH MENOREH LUKA,
    KUMOHONKAN MAAF LAHIR BATIN,
    SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA"

    ReplyDelete
  6. ko kelahi ngan sape?
    cuba bagitau...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. semoga kita semua sehat hendaknya menjelang ramadhan untuk menyambutnya dengan gembira~

    ReplyDelete
  9. malam ini malam Jumaat. cium sejadah lama sikit ok. gua doakan nenek lu sembuh dan sihat hendaknya.

    ReplyDelete
  10. part last sekalik tu, wa tersentuh....!

    ReplyDelete
  11. la rilek la brader. lu bkn the rock.

    dgn izin Allah, sihatlah nenek. amin.

    ReplyDelete
  12. macam pantun..
    eh apesal aku bace style pantun...

    ReplyDelete
  13. moga nenek cepat baik~

    aku tumpang doa...

    eh, kamu jangan kelahi~ dah nak pose~

    ReplyDelete
  14. salam.

    sama2 doakan moga nenek cepat baik

    selamat berpuasa paiseh.

    ReplyDelete
  15. banyak2 kan istigfar..bila tgh marah mmg setan banyak kat kita hasut suh buat menda bukan2..

    Sama2lah kita doakan agar nenek Paiseh sehat.

    ReplyDelete
  16. semoga nenek kau cepat sembuh....

    senyum paiseh. :-)

    ReplyDelete
  17. Gua doakan untuk nenek lu semoga cepat sihat..

    ReplyDelete
  18. sharamli - ye.. ye.. gua tau.. sebab tu gua x cite

    hanie - lu yg cari pasal... neway.. mekasih~

    jo - sebab gua tak sama dengan Y2J dan tiwi plasma. neway mekasih~

    d_yanz - amin~ gua doakan utk sume2.. insyaallah~

    sayanghasni - sedap2 nyanyi juga pantun tu.. mekasih kak!

    rozita - ada lah. x privacy laa kalu gua kasi tau. huhuhuhu~

    naddy - angin merah akhir zaman ni.. neway mekasih~

    mugiwara - selamat sume2..

    famia - insyaallah... mekasih then~

    ReplyDelete
  19. ierma - rilek laa woi. gua bulih je sabor lagi~

    yobsumo - xyah risau. gua kan cool. neway mekasih~

    tune - sebab lu tengah high ni gua syak~

    zara - oke.. oke.. neway mekasih!

    hanis - salam. samat spose juga. mekasih~

    erina - gua oke lagi lah! neway mekasih..

    patung - dun wori.. hari2 gua senyum sampai sekben. neway mekasih~

    pidosamat - mekasih brader~ gua doakan lu jugak!

    ReplyDelete