December 2, 2008

Klasik Cuti Sekolah

Time2 budak cuti sekolah ni teringat pulak cuti2 sekolah aku yang silam.
Abah sangat garang time tu.
Nak menakal2 kompom kena bedal ngan belakang parang.
Alternatif terbaik - tengok tiwi je laa.

Satu cerita yang sangat legend - aku ingat sampai bila2.
THE GIRL FROM TOMORROW.
Ingat lagi.
Nama hero tu - Alana. (penah berangan2 nak wat nama anak nanti.hahahaha..!!)

Dia punye cekak bleh sembuh sakit.
Cuci baju pakai scan je.
Alat teleport kotak2 tu yg paling angker.


Budak skang apa tau??



.

12 comments:

  1. ni pon citer feveret aku mase kecik
    whoaa syok oo citer nie..!
    tingin nk tengok balik..
    mengimbau nostalgia aku budak hingusan..

    ReplyDelete
  2. aku dok dang citer ning.

    aku tengoh ngakok lagi kot masa ning.

    ReplyDelete
  3. wooo...aku kenal sama ini citer...memang itu awek nama dier alana....memang ngam!!!

    ReplyDelete
  4. sib baik zaman2 ni aku tak penah kenal n jumpe ko paiseh..mesti scary..yela..zman ni mane nak jumpe rexona lagi...hahahaha

    ReplyDelete
  5. anonym - tu laa.. aku pon windu sama alana. hakhakhak..!

    keri & erina - budak2 skarang apa tau??

    atiqah - iyer.. abah aku memang garang tahap sadis.!

    oyett - a'ah. memang ngam ngan wa. hahahaha..!!

    top model - masa tu taruk bedak je..

    ReplyDelete
  6. hak hak..budak skang tau gak..tau ape ek...mmmm.mmm...mmm...tau maen blog je..hehe

    ReplyDelete
  7. haah la..best gile kan cite ni... (msa zaman dulu2 la...)
    sampai ayah nk bawak jln2 p kl pun x m0...
    takut termiss cite ni...
    hahaha..
    begitulah betapa dasatnye penangan alana ni...

    ReplyDelete
  8. sgt suke ini cerita.. alangkah beshnye kalo berlaku ulang tayang terhadap cerita ini masa alam ria cuti skolah nie.. dari depa duk ulang sinetron bawang putih bawang merah tu.. bebulu mata kami.. -coy-

    ReplyDelete
  9. ayu - ok laa tu kalu main belog.. lebeh2 lagi dekonstruksi ni. bleh? ahaks!!

    anonym2 - whoaa.. betul2 taksob neh..!

    coy - a'ah.. alam ria cuti skolah.. segmen paling best time cuti.. hakhakhak..!!
    aku pon sama bebulu ngan sinetron2 brekmok skang nh..haih..

    ReplyDelete
  10. oho..citer ni namanya alana eh? sy pn mmg minat abesh kat citer ni.although ms 2 bkn phm pape pn (tak ingt ms 2 dh skola ke blm). pas tgk citer ni mesti amik cekak rambut sndri n ltk kat dahi mcm alana.
    bla dh skola minat abesh kat citer cave of the golden roses.tarabas mmg hensem giler (perasan la ms 2)

    ReplyDelete