December 27, 2008

Wah Wah Wah...!!

Bak kata Malique... akhirnya sempurna.

Amacam...?? Segak tak gua deco Dekonstruksi?
Agak2 Eric Botak tu bleh buat belog macam ni tak? hahahahaa..!!

Okeh... sempena Tahun Baru 1430 Hijriah ni, gua mau kasi rekonstruksi ini Dekonstruksi. Rasanya2 gua lebih sedap pakai kata ganti nama diri pertama dari 'aku' kepada 'gua' dan kata nama diri kedua dari 'ko/kamu' kepada 'lu'.
Walaupun gua tak brutal mana (takat pijak semut berani laa) tapi gua rasa konsep ni sangat kena dengan diri gua yang pesen cepat terpengaruh nih. Chemistry tu comel. Rasa lebih geng kan?? kan..??


Lagi satu gua hajat tahu baru gua, mahu menten ini Dekonstruksi at least 20++ entry sebulan. Tau laa... rajin setara mane pon ada malas jugak meh. Tapi takat ni gua berjaya. Cheeers dude..! (teh o'beng sudah...)




SELAMAT TAWUN BARU KLAN2 KLIK2 GENG2 KAWAN2 SAING2 BELOGES2 SEKALIAN...!!!
Maju Belog-Maju Negara-Maju Jelata




*gua post awal2 ni takut esok2 tak dan. sementara otak bernas lagi nih...!

11 comments:

  1. wawawa...
    cantik r lu nye page..
    nak upah lu wat wa nye page ley x..???
    ekekeke...

    ReplyDelete
  2. hensem dah dekonstruksi nih..
    wah..lu pun sudah tukar pesen cam encik oyett jugak eh? hehe..
    pape pun, Selamat tahun baru!

    ReplyDelete
  3. m'Z faRa - hahaha.. dah agak dah.. misti ada orang jeles. hakhakhak..!!

    erina - hensem..mcm tuan dia. huhuhu..!! a'ah.. tiru sume2.. incik oyett, incik darabdua, incik mrblind, incik pipi, incik john doe, malah tasikmerah. hahahahaa..! baru ilham nak berkarya tu banyak siket.

    ReplyDelete
  4. heheheh...selamat tahun baru dari bali...malam ini ada kembang api di kuta..heheheheh...blom new year dah ade bunga api...gilak

    ReplyDelete
  5. ye ye. memang hensem. bersinar-sinar je kan mata gua tengok blog nih. hahaha.

    selamat tahun baru hijriah dan masehi. :D

    ReplyDelete
  6. haha...yeke kite mmpunyai lay0ut yg quite similar b4 dis?? xsmpat nk tg0k la.. nway, ur new lay0ut is c0ol! =)

    ReplyDelete
  7. salam
    nice layout

    btw
    gua datang dari blog pp
    sebab kat komen dia
    lu cakap lu ada printscreen blog adibedebah ahmad tu

    kasi kongsi siket a bro

    ReplyDelete
  8. oyett - kembang api..? idung lu pun sama kembang laa ye..?? gua dah rindu sama cite makcik cleaner.. hahahahaa...!!

    atiqah - uikss..! ok la tu.. xyah pakai innershine.. dusta je sume tu.. kan? kan??

    hams - ngee..!! lu lambat.. hahahahaha...!!

    Matematis Muda - salam. gua tanak kongsi open2.. kang gua plak kena.. bak lu punye emel.. gua fowed.

    ReplyDelete
  9. ha ah kan... gua..lu... kedengaran lebih geng kan...??? hahaha... lu punya cat rumah baru mmg ikut peredaran zaman, gua rasa lu punya tahap kekontemporian agak menonjal.. kipidup... ;-)

    ReplyDelete
  10. Fizzurri - biasa beb.. gua memang up-to-date punye spesis.. hahahaha...!!

    ReplyDelete
  11. putih itu sinar..

    ReplyDelete