December 28, 2008

Musibat Ujung Tahun

Ini entry serius.



27/12/2008, Sat 6:18am.


Gua syak gua antara orang last yang sempat usyar belog Si Abedebah nih.
Time tengah2 gua godek tu.. sume content dia ilang.
Dengan bijaksana gua gostan balik dan sempat printscreen sikit.

Sebab agak ramai yang tanya nak suh kongsi... gua dengan murah hati nak bagi. Ikut emel saje..!! Kalu posting terang2 kat sini kang gua pulak kena laknat . So sape yang mau bleh tinggal emel lu orang kat sini.

Jangan lupa.. lepas tengok tu bagi laa sumpah seranah dan sumpah laknat kat malahun nih..!!! Gua dah penat maki hamun sorang2...

Lu orang perati blog sape dia follow. Adakah..??






*gua baca kat Khai.. ni kes aniaya. Wallahua'lam.



"Dia akan berkata: Aku telah mempelajari ilmu dan mengajarnya kepada orang lain dan untuk mendapat redhaMulah aku telah membaca Al-Quran. Allah SWT akan berfirman: Kamu bohong. Kamu pelajari ilmu supaya orang menggelarmu ‘alim’ dan membaca Quran supaya orang memanggilmu Qari. Kemudian dia akan diperintahkan untuk diseret di atas mukanya dan akan dilemparkan ke dalam neraka Jahanam."

48 comments:

  1. Salam Paiseh,
    sudilah kiranya mengemail saya content adibah ahmad ni.Mcm katak bawah tmpurung lgsung x tau apa2 ni. Terima Kasih!
    unachenta@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. nk gak baca...suekln79@yahoo.com
    tengkiu..

    ReplyDelete
  3. nashiqah@gmail.com.

    Gua tak sempat baca, itu blog sudah kena kasi remove. Huhu.

    ReplyDelete
  4. unachenta, Che Sue, AtiQah - gua dah send.. maki dia banyak2...!!!

    ReplyDelete
  5. aiseh, salah lak bagi email unachenta@yahoo.com.my

    ada tambah my ujung dia.

    Maaf banyak2..

    maaf

    maaf..

    silalah send lagik hihi

    ReplyDelete
  6. cite ni panas ke? huhuhu..aku tak tau pun..sudilah kirenye email kat aku jugak...aimaothman@gmail.com

    tq tq tq

    ReplyDelete
  7. tlg send kat whitevincci@yahoo.com eh..thanks..

    hmm..bak kata khai, si Abedebah tu maybe sorang cina, pastu blog yg dia follow pulak dr khir toyo..hmmmmm...*tetibe aku terfikir seseorang

    ReplyDelete
  8. jika tidak menyusahkan Tuan Hamba, Patik berhajat untuk membaca akan entry blog adibah yang dikhabarkan menghina akan Nabi Muhammad s.a.w. akhir kalam mohon ampun beribu ampun andai kata tersalah bicara, di sini patik sertakan email patik untuk pertimbangan Tuan Hamba yang budiman iezzad@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. nak tgk ape yg "adibah ahmad" tu tulis. tlg fwd to my email. please and tq!

    dean_armora@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. UnaChenta - patot laa kena tendang.

    sela, aim-a, Erina, Izzad, iezu - sila cek lu orang punye peti surat. dan bawak istighfar banyak2.. kuatkan iman.. kalu tak goyang beb.!!

    ReplyDelete
  11. cun~
    matematismuda(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  12. Ni emel: samel_fine_tq@yahoo.com
    kalu ade awek2 cun, kenal2 kan lah kat gua. Gua jenis xde hal...

    ReplyDelete
  13. salam, sy juga nk baca..

    roses_sunflower@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Matematis Muda, Shahriah - gua dah emel.. xyah nak expect lebih2. tu je yg gua sempat.

    Im Single - lu xyah ngengade. gua kenal lu sape..hahahahahahaa..!!

    ReplyDelete
  15. gua syak ni mesti dengki@khianat punya kes ni..

    ReplyDelete
  16. mrblind - tau gua tak tau. erk.. lu dah abih cuti ka..?? entry baru pliss.. hahahaha....!!

    ReplyDelete
  17. nk tgk gak..aku mmg ketinggln zmn tui.

    windermere_86@yahoo.com

    tq

    ReplyDelete
  18. myjaehee - tengok2 dan kutuk2 dah le.. gua dah post. err.. lu orang korea ke..??

    ReplyDelete
  19. salam,

    nak bace jugak
    cikdonutmanis@gmail.com
    tq

    ReplyDelete
  20. erkk.. sy smpat baca blog dia.. baru start dec 2008 dah bole smpi 8000 views.. perggh!!!

    ReplyDelete
  21. hi....heheh nak sebok2x ni...
    nak baca gak..sbb xsempat nak baca laa...

    munnie59@yahoo.com.sg

    thankssss

    ReplyDelete
  22. wah2 byk nye emel..rambang mata deyh..
    nak googletalk ke nak ym ni..hehehe..
    add me pliss..

    kpd abedebah aku xbaca pon aku dah sumpah
    seranah caci maki hamun dah..complete *nasib bek xde kasot saiz seploh..*

    ReplyDelete
  23. erkk.. mahu tgk jugak.. hihi.. bleh tak send kat saya jugak.. ilyana9@gmail.com .. thank u..

    ReplyDelete
  24. d.o.n.u.t.m.a.n.i.s, Munirah Abd, landaklaut - gua da post. sila tengok peti surat.

    blueva - tu laa.. gua ni dah 3 bulan pun tak mcm tu.. jaki gak. hahaha..!!

    mazlan - jangan buat gatal kat sini. gua marah lagi nih. hakhakhak..!!

    ReplyDelete
  25. wohhh.. gua dah dapat.. thanks! pada pendapat gua, olang itu mungkin kurang kasih sayang.. selalu kena dera masa kecik2 kot.. taktahulah apa yang dia fikirkan masa dia buat blog tu selain mempergunakan nama olang lain kan.. ish ish ish.. tak patut betul!

    ReplyDelete
  26. okeh. aku nak gak. aku br je tau pasal adibah ahmad ni..

    antu_awe@hotmail.com
    www.szawanah.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Aku nak jugak lah.
    haziron87@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. landaklaut - apa2pun yg buat tu memang tongong.!!

    antu_awe, N - ondeway.. sila rajin utk cek peti surat.

    DarabDua - lu tak yah tengok pon xpe gua kire.. dah cukup pandai ilmu sumpah seranah.hakhakhakhak..!!

    ReplyDelete
  29. ah... barang sape yg bertanggungjawab wat benda tu mmg patut aku kanibal holocaoust kn je...

    ReplyDelete
  30. oh, i heard about this blog. by the time i click at the link, semua dah padam. too bad. tapi semua orang cakap apa yang dia tulis sungguh teruk.

    ada keluar paper kan pasal blog ni? mmmm.. kalau betul dia dipergunakan oleh orang lain, sungguh kasihan. banyak cabaran dunia blogging ni. yang takde kena mengena pun terlibat sama. kesian.

    ReplyDelete
  31. hana - yee.. hati2.. lu dah masuk dlm bloglist gua..

    sultan - lol. telebih ganas dah lu nih..

    ayumi - yup.. instantly padam.. mybe niat dia nak glamer dh makbul. bongok..!!

    ReplyDelete
  32. hana penah masok blog tu.
    dari first post sampai latest post.
    suma da tgk.
    sangat jahanam.
    ups.
    *remaja belasan tahun dilarang berkata-kata kesat*

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. hana - tapi utk blog ni dibenarkan.. malah digalakkan..

    friha, m'Z faRa - sudah di kirim. jom melaknatt!!

    ReplyDelete
  35. bro....ble emel kat aku x..?? aku pon xsempat baca....emel aku: n.haziman@gmail.com
    tq bro

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. ramza - bukan utk dibaca ye..! utk dikutuk dan diacacimaki sahaja ye.. gua da emel.

    fRihA - jumaat ni.. mencarut dlm ati dah le.. kang dgn gua skali kurus pahala..

    ReplyDelete
  38. Cis bedebah betul. gua pun tak sempat baca.

    lu sent-kan masuk inbox gua syfq.rawrr@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. nak baca plz..

    amy_myra95@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. Pecah Kepala - mintak lu kutuk banyak2..

    Amy_Myra_Eiyra_95 - lu pun tulun kutuk jugak..err.. le ni under age ka? kuatkan akidah ye..??

    ReplyDelete
  41. paiseh..nak baca gak..

    aefa_aerisya@yahoo.com

    aefaa3.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Aefa Aerisya - lol . lu dah lambat sangat. gua nyris mau tutup ini entry.. xpe.. gua da post.

    ReplyDelete
  43. eh ada lagi tak.hehe.aku nak baca.sobssss

    ReplyDelete