December 14, 2008

Sesi Jawab TekTek (extended)

Marahnya aku sampai lupa nak wariskan Tag nih.

If you weren't straight, who's the celebrity(s) of the same sex would you ask for date ?



Mereka yang bertuah adalah semua followers Dekonstruksi neh.
Tanda penghargaan...bleh?

Sekian.

11 comments:

  1. aku follow blog ini secara tidak rasmi. teng deng.

    ReplyDelete
  2. lu dah ngaku secara otomatiknya lu kena..!
    aku xdak pun bgtaw yg resmi ke tak. mwahahahaha..!!

    ReplyDelete
  3. adeh! nyesal jadik follower. hik3.

    ReplyDelete
  4. adesh...
    x mo buat boley x..????

    ReplyDelete
  5. amer, penyubiru,mzfara...
    mengikut undang2 membelog Seksen 76 (9) perenggan ke lapan belas : sesapa yang di TAG wajib menjawab. Kalu tak aku repot sama persatuan belog!

    ReplyDelete
  6. uih...
    cam wujud plak undang2 ea...
    ekekeke....

    ReplyDelete
  7. hassan - kena wat TAG lah...!

    mzfara - ntah.. tetiba je ada.. hahahahaha..!!

    ReplyDelete
  8. alalalalala.......kena jawab tag la pulaaaaaaa.....adusssssssss....!!! aku fikir2 la dulu yea paisehhhhhh...huhuhu....kang aku post sapa artis tuuuuu...huhuhu

    ReplyDelete
  9. misya - haa..mcm ni laa.. serender trus.. huhuhuhu...!!
    okess...! i'm waiting. lalalalala~

    ReplyDelete