December 13, 2008

Rumah Syaitan

Apa jadah kah..??










Oh...tu sinki yang aku ganti dulu.
Pasang sendiri. Jadi strukturnya jadi 2nd hand.
Ada pulak pesen gosok gigi bertongkatkan sinki. Sah2 laa makin leweh.
Untuk mengelakkan dapat sinki baru lagi.

Tahniah AhmadSamel...!




*bersih kan bilik ayer bujangan kami??

9 comments:

  1. bersih sbb nak tgkap gambar je..hehe

    ReplyDelete
  2. ini sure habis cuci bersih sebab nak snap pic.

    ReplyDelete
  3. nie mesti ade yg mencangkung atas sinki ketika gosok gigi neh.hehe

    ReplyDelete
  4. bersih tak baper nak bersih sangat la..harus la dah kemas bagai seblom amek gambo, kan kan kan? :p

    ReplyDelete
  5. pemikir lapuk - senyum2 sambil berpikir ye

    erina, ayumi, ciktipah - kebersihan separuh drp iman + kami selalu bersih = kami masih beriman.

    penyubiru - cangkong atas sinki? hari2 kena tukar sinki la kalu cmtu. lol.

    ReplyDelete
  6. paiseh dan kebersihan ibarat musuh dalam selimut...gunting dalam lipatan...hanya rexona penyeri hidup..hahahah

    ReplyDelete
  7. arip - engkau dan aku pulak ibarat nizaruddin yusof dan van persie dlm FIFA.hahahaha!

    mazlan - ajax fabuloso da abes lo..

    ReplyDelete