December 24, 2008

Retro Satria

Terlayan kejap tadi.
Komeng2 terpilih dari pengkomeng TiubKamu..

  • sanggup aku wat2 sakit sebab x nak g kelas petang,,,, nak nengok citer nie dulu2,,,,, rasa kelakar gak ingat2 balik,,,, my sweet memory...
  • a`a. buat buat la tektik sakit perut ke. nak demam ke semate mate nak tengok cite ni :D lepas cite ni layan gaban plak. pastu petang kluar maen bola ~
  • aku plak ponteng ngaji quran nak tgk citer nie dgn gaban.. citer nie hari khamis pukul 4. gaban pukul 4.30.. tahun 1991 darjah 6.
  • ooooooooooi kenapa korang semua ni ha ,semua nak tiru aku sangub ponteng sekolah agama semata nak tengok gaban la , satria baja hitam la, meoro attack la
  • aku nak dengar balik dia jerit "tumbukan padu maut", "tendangan padu maut", "belalang tempur"....pergh...xleh lupa sial
  • mengimbau kembali zaman aku darjah satu dulu...sampai beskal bmx aku pun aku panggil belalang tempur..rindu tul la..harap2 stesen tv malaysia tayang balik citer ni..kamen rider zaman skang ni takleh dah nak celen kamen rider zaman aku ni,semakin merepek..
  • buat aku teingat zaman kecik gak.. minat hero punya pasal rambut pun buat stail macam dia.. tapi kantoi kat sekolah kena cukur sampai botak..wararrara...
  • hehehe...aku salahkan citer ni tuk kelahiran mat rempit di malaysia. hahahahhaha
  • bawa moto belalang tempur mau kena sita ngan j.p.j
  • mat rempit patut contohi dier....rempit rempit gak...lawan resakse pun kene gak...
  • kotaro hensem sial!!
  • hehehehee,sedihnya .nk berair mata aku ni. ini la cite paling sempoi berbanding hero2 sekarang yg poyo dah la tak hensem.... !!!

Kalu ada yang tak tahu gak cite apa ni, pegi masuk perut mak kamu balik!


Aku pon dah berair paru2. Teringat zaman2 belum sunat dulu.hukhukhuk..!!
Sama dengan laa experience macam dia orang.
Siyes weh.. takdak citer kanak2 lain paling best.

Tapi..
Kembang2 bunga akan layu,
Tinggi2 pokok akan tumbang,
Sedap2 spageti akan basi,
Laju2 kete akan abis petrolnya...

Hero pun..

Dulu... 19 tahun. (Beliau nyanyi sendiri lagu tema ok??)





Sekarang... 40 tahun. (Masih kacak kah??)




Tabik belalang kat Incik Tetsuo Kurata..!!
Kamu Legend!!


.

8 comments:

  1. sama la..wajib tgk ni...lepas habes kelas fardhu ain cepat2 pecut blk umah..siap suruh makcik tlg tapekan...asal citer budak2 skarang x best mcm ni ar? lagi satu...hero dia still smart & mengancam walaupun dah umo 40! Cayalah!

    ReplyDelete
  2. saya tau..saya tau..ni cerita suria perkasa itam kan? cerita sasame street ngan power rangers lg best la..ngehehehe

    ReplyDelete
  3. ada pengajaran jugak citer Gaban ni...kalau tidak takkan aku tau mcm mana kira 0.001 saat time gaban tukar unipom!

    ReplyDelete
  4. anonym - aku pun cukup bangkang dgn citer budak2 skang! tak gagah langsung.. huhuhuhu...!!

    erina - pandanglah ke timur.

    Hidemichimomotani - (panjangnya nama kamu!) kire terer laa ko punyer matematik UPSR neh..!

    ReplyDelete
  5. rajin benar lu buat kajian pasal mamat nih!
    haha~

    ReplyDelete
  6. darabdua - gua mari angin dia kejap.. hehehehe...

    ReplyDelete
  7. waaaah...citer ni..sgt besh! ~her0nya pon ;)~

    ReplyDelete
  8. fRihA - gua tau.. sangat kacak heronya.. dengan bajunya yg ada span kat bahu.. hahahahahaha..!!

    ReplyDelete