December 21, 2008

Reimagining


Sesi meronggeng semalam.
Aku sempat snap ini.

Apa tu??
Di siling ada Ikan Lumba-lumba.
Orang kampung aku panggil Dolphin (aku tipu).

Kat kedai stimboat.

Spontan aku terpikir...
"Isi ikan yang sedap tadi tu dolphin kah..???"

Rasa dah jadi macam Bawang Merah termakan ikan kaloi.
Dekonstruksi.



*saya ingin mengucapkan Selamat Kembali ke alam pekerjaan kepada penghulu VWM - Incik AzrieProsper sempena tamatnya tempoh percutian selama 29 hari (agak2 je)

5 comments:

  1. beb. tu bukan dolphin lah.
    tu ikan bilis bertopengkan dolphin.
    boleh? ;p

    ReplyDelete
  2. tu mcm ikan dbkl je...yg mkn lumut kat akuarium..hehehehe :p

    ReplyDelete
  3. lapan - saiz dia besor lengan... bilis kah.??

    idzaris - ikang...

    TM - hukhukhukhuk..!! nyesal citer..

    aim-a - itu ikan tompok2 laa..

    ReplyDelete