December 13, 2008

Sesi jawab Tektek



Cik Azie yg mengeTAG - If you weren't straight, who's the celebrity(s) of the same sex would you ask for date ?... dan semua para Friensterers, MySpacers dan Multipliers...dan jugak YouTubers.


Sila ambik perhatian tentang selebriti yang aku ingin sangat aku nak jumpa.



PABLO BANILA.


Tak kenal? Takpe.. nanti akan jadi selebriti jugak dia ni.

Kalu la aku dapat ngedate dengan dia... aku tumbok gigi dia sampai lumat.. rambut dia aku bakar pakai penunu bunsen.. mata dia aku korek pakai kunci umah.. tangan dia aku ikat dua2.. satu tarik ngan speed boat, satu pakai treler.. kepala dia aku rendam dalam tong sarin!

Nak tau kenapa? Sila ke sini, sini, sini, sini jugak.
Kalu engkau orang rajin gugel laa sendirik. Malas nak citer.haih...




Ada sape2 lagi nak ngedate ngan aku?
.

2 comments:

  1. link kamu bg itu kalo abg mie xadd diorg
    xleh view la..anyway mu jd la on behalf aku
    belasah lumat2 ye..xrela aku ngedate ngan beliau..lahanat..maybe seminggu dua ni dia on leave kot..lama xjenguk page aku..ahakz

    ReplyDelete
  2. keh.. aku tukau jap.
    tengkiu anyway..

    ReplyDelete