October 24, 2009

Kompiter Muzik Bersama Robot Dada

.


Gua nak kasi lapan belas penerajang sama komposer dengan yang tukang buat klip.

Lu orang nak kasi apa?

Kalu Francesca Peter tengok balik klip ni agak2 dia nak ngaku tak dia yang nyanyi?

32 comments:

  1. hahaha... x caya komputer muzik pon org dulu2 nak wat lagu..... ngeng tol

    ReplyDelete
  2. Ingatkan lu respek orang tua. Tapi sama je. Tak de beza dengan gua.

    ReplyDelete
  3. tudia tajuk gila babi punya pervert

    ReplyDelete
  4. f.peter tgh trajang diri sendiri

    ReplyDelete
  5. stresssssssssssssssssssssssssssssssss bila tgk video ni okk!

    amende ntah yg diorang pikir time bikin lagu ni.
    T______________________________T

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana menceriakan lagi hidup gua hari ini..gua amat2 berterima kasih..

    ReplyDelete
  7. gua rasa die nyesal giler sekarang ni dengan pendedahan lu yg kejam camni..

    hehehe~

    ReplyDelete
  8. tekanlah butang ini, komputer muzik!
    dengarlah bunyi ini, komputer muzik!

    wa rasa sangat chachi di situ.
    aku nak kasi award kenangan sepanjang zaman.

    fran mesti mengaku dia yg nyanyi. igt senang ke nak nyanyi sebelah robot ada TETEK.

    ReplyDelete
  9. gua kasi tumbukan maut satu kat ulu ati.. confirm tak bangun seminggu..

    ReplyDelete
  10. Paiseh, kawinlah. Tengok robot pun boleh nampak, apetah lagi tengok makhluk alam.

    ReplyDelete
  11. wat jadi caller ringtone cara gak...
    hahaha...

    ReplyDelete
  12. macam2 benda yg gua nak carutkan..

    dh tersusun kemas dh dlm kepala ni haa...



    gua nak sebut satu2 bley?


    mcm kim____________...

    ReplyDelete
  13. gua nak lempang lu laju2 sebb bg tajuk cmtu rupa..

    ReplyDelete
  14. ak nak kasik babi bleh ke...mmg faking laa...sakit ulur hati ak glak

    ReplyDelete
  15. msa tu bajet ciput.

    kena faham tu..

    hahahahaa

    ReplyDelete
  16. dah..dah...
    gua dah ludah dah mereka...
    buat lagu mcm celaka...

    ReplyDelete
  17. maaf. gua dah tuka tajuk. agak pervert tajuk asal yang gua kasi. tak kena langsung dengan jiwa intifada gua~


    lavenderlatte - takde pulak lagu henpon nokia time2 baru naik dulu~

    darkk - orang tua macamtu tak elok kita respek. mmembinasakan umat~

    speedrider - takde pervert mana pun. open sikit la brader~

    nabil - dia mintak tolong lu tak..?

    jirah - lu terjah je diorg utk satu kepastian~

    zie - tau. sbb tu gua publish~

    oked - sama2. apa kena lu ari ni??

    sharamli - lempang tu minor sgt. gua nak kasi buah koma maksima terus kalu bulih~

    koyuki - gua hanya nak kasi hiburan. hahahahaaa!!

    ReplyDelete
  18. triple x - ini bukan kekejaman. ini hiburan~

    yobsumo - cachi pale kamben lu! hahahaha!!

    hanie - haa.. mencarut!! sunat kang~

    abampit - selamat berjaya~

    prosper - benda nyata memang laa nampak. tu tanda gua belum rabun. maksudnya gua belum veteran. hahaha!!

    ries lee - lu buat lah. jangan lu pass kat gua~

    liliyuli - gua marah lagi kat lu ni~

    periperi - jangan mencarut, hilang seri kang~
    *gua dh tukar. terima kasih nasihat.

    firol - nath. gua jumpa je. member gua kabor~

    ReplyDelete
  19. phish - sukati lu dah. janan pass dosa kat gua dah la~

    daus - gampang2 pun lu gelak gak. hahaha!!

    hazerin - baik takyah buat kalu gini gaya~

    jo - respek sikit la org tua,. lu ni pun~

    ReplyDelete
  20. sapa dia komposer lagu tu? palotak dia buat lagu macam tu, abis dah la ilmu didada gua ni keluar..

    ReplyDelete
  21. bokbon - sabar brader~ mebi time tu irama gini dah habis aptudet dah.. lu dah ada ke zaman ni..??

    ReplyDelete
  22. gua rase mcm nk bg rusuk satu kat pengarah video nie!

    ReplyDelete
  23. kureen - sila2.. sikit lagi nak koma tu

    hidemichi - ya. lu jantan pervert. hahahaa!!

    ReplyDelete