October 29, 2009

Selamat Pagi Singular

Singular tido belah katil kanan.
Gua tido tilam kiri.
Singular bangun nak mandi.
Gua baru celik mata.
Singular tukar salin tuala.
Gua golek2 kat tilam.
Singular campak seluar tido dia pakai kaki.
Gua bau2 masam seluar tido dekat muka.


Jahanam~

25 comments:

  1. ko tdo sekatil dgn singular???

    hmmmmmmm

    ReplyDelete
  2. bagus blog ni. crite2 gay pun ada.

    "like"

    ReplyDelete
  3. pehhh.. sumpah lepas ni lu angaukan si samel.


    tiap malam ku sebut namamu~~..



    hahahahaha...

    ReplyDelete
  4. jgn ketagih bau masam tu sudah.haha

    ReplyDelete
  5. boxer la tu kan...cisss....masham..!! ahahaaha.

    ReplyDelete
  6. dah bape tahun Singular tak basuh suar tido dia?

    ReplyDelete
  7. haha... hambik lu! tido tak tutup mata sape suruh.

    ReplyDelete
  8. wei..aku takot la skang vwm sekarang
    chez kuar pic baru yang sexy... :)
    paiseh ngan samel plak main bau2 sluar tido :)
    huhuuh.... bahaye2 :P kihkihkihkih...

    ReplyDelete
  9. aduh... tang mana yang masam tu? citer sikit.

    ReplyDelete
  10. ni ape mende cerita gay-gay pulak ni....

    ReplyDelete
  11. bagus la teknik singular kejut lu bangun tdo...haha

    ReplyDelete
  12. singular ada pakai underwear tak?

    ReplyDelete
  13. yekk..bp taon xbasoh tah..

    ReplyDelete
  14. kalo pagi tu singular mandi lame sikit...lu tau la nasib lu...suar tu ade isi tu...hahahah

    ReplyDelete
  15. kl dia x buat gitu..sure lu xbgn kn..

    ReplyDelete
  16. lain macam jek entri kali nie?

    ReplyDelete
  17. liliyuli - apa gelak2.? gua marah lagi ni~

    fafarafa - mana da gua kabor bab2 tido sekatil woi! nak kena lempang..??

    luca - macam setan!

    hidemichi - lu pun macam setan jugak!

    periperi - sebab tu gua banyak tido kat opis drp tido kat umah~

    singray - gile. baik gua ketagih neskepe ais!

    mannequin - a'ah. terer macam setan~

    niena - memang tragedi~

    kakuna - lu dah penah try kena ke..?

    hazerin - ingat gua pesen malas tahap nobita ke woi.. nak bangun pun tunggu org suruh,. deng~

    ReplyDelete
  18. rozita - lu tanya laa dia. tu.. bawah komen lu tu~

    singular - cilaka! kasi kacau je jiwa gua yg nak bercinta pagi2~

    copin - scene lu bersekufu ngan chez lu taknak hilite ke..?

    apei - celah kangkang belah kiri..

    macha - baru variety brader. lu apa tau..? hahahahaa!

    erina - a'ah. bagus. macam yakjuj punya perangai~

    jo - mana gua tau. tak penah plak dia pinjam yang gua punya~

    lily - tak tau. yang gua tau dia penah kongsi2 enda tu ngan balong dia. hahahaa!!

    arip - dia mandi kejap. tapi gua ada laa dengar dia baca2 ayat sebelum mandi tu. tatau ayat oditer ke ayat seribu dinar..

    ReplyDelete
  19. naddy - lain katil laa woi!!

    hanie - takde masalah pun kalu gua tak bangun. gua cuti woh!

    bias - macam2 lagi entry gua pasni. hahahaaa!!

    ReplyDelete