October 27, 2009

Gua Rasa Nak Buat Entry

Tapi idea masih tak berapa nak ada...


Mari main teka objek. Besi. Kedut2. Ada cecair merah.
Menatang hape kah ini?

25 comments:

  1. errr...idea gua tak berapa nk mari plak nk teka mende alah nie... :D

    nnt dah mari gua jawab!

    ReplyDelete
  2. selipar jepun. ah celaka. takde idea juga.

    ReplyDelete
  3. air tin f&n stobery..kui.kui.kui

    ReplyDelete
  4. peti ais..merah tu darah ayam. yess! konfirm betul!

    ReplyDelete
  5. menatang itu adalah















    besi yang ade kedut2 dan cecair merah la...
    kan?

    ReplyDelete
  6. mengikut pada pengamatan statik gua..gua saspek benda ni kat bontot cik Sona lu..port letak tayar spare..ye ke? ntah lerr

    ReplyDelete
  7. ni la orang panggil.....

    ah.lu.semua orang nak bagi jawapan.


    :P

    ReplyDelete
  8. gua syak ini adalah tempat pembunuhan bersiri dilakukan....sangat marabahaya

    ReplyDelete
  9. ia merupakan objek legap. sekian.

    ReplyDelete
  10. tempat tayar spare yang tertumpah sirap.

    ReplyDelete
  11. mcm tmpt tayar spare. mcm tutup periuk pon ye gak. hmmm

    ReplyDelete
  12. jaga2 beb..piyuk besi tuh..!!! kang meletupp..~~~!!!!

    ReplyDelete
  13. mende tu??
    saspen jek aku tgk...haih

    ReplyDelete
  14. idea...ideaaaa....



    ahh..masa dah tammatt..
    aku nak balik dulu

    ReplyDelete
  15. macam penutup jamban belakang rumah aku je sehh...

    ReplyDelete
  16. sama seperti jawapan diatas..dan di atas nun..

    ReplyDelete
  17. prof samat nawi pun ada kat tmpt lu?

    seh,

    lu da register lum ngan persatuan lu-gua malaysia?

    skang ni sape nak pakai lu-gua kena register. kalo tak kena marah..

    ReplyDelete
  18. Prof. Samad NawiOct 28, 2009, 4:49:00 AM

    tumpang menyinggah jer..jangan mare bro.. :P

    ReplyDelete