October 14, 2009

Semua Dah Ada

Mula2 Prosper... tentang statistik dan kajian tentang kehidupan prosperity dan loserity.

Lepas tu Singular... tentang suka duka seorang auditor syarikat internasional.

Bosan2 raya sorang2 tahun lepas, gua pun buat jugak... pasal isu2 kemanusiaan sejagat. Entry gua sangat serius. Maaf lah kalau bosan.



Baru2 ni lagi dua adik2 VWM pun buat jugak..

Chez si tukang setail rambut... gua bajet cerita2 pasal setail2 rambut lah. Abaikan cerita2 beliau bangun tido.

Dan Daus a.k.a Copin si telinga gajah sarkas... ni gua tak berapa nak bulih tangkap apa isu dia. Ari2 gi Penang macam gi Greenwood.







Jadi cukup lah lima2 ahli dah ada belog.

"Jangan teknologi menjarakkan yang dekat sudahlah" - Singular

23 comments:

  1. hohoho tahniahlah VWM. teruskan memblog!

    ReplyDelete
  2. lu orang semua sudah ada blog masing2? tahniah!

    ReplyDelete
  3. lu kategori apa?
    abang-abang atau bapak-bapak?

    ReplyDelete
  4. geng 5 bersaudara barangkali

    ReplyDelete
  5. aku x mau bgtau housemate aku ada blog. nnti nk kutuk diorang x bleh. pompuan kan cpt emo. tu ssh tu.

    ReplyDelete
  6. eloklah semua dah ade blog.dah ade tempat tuk berkarya

    ReplyDelete
  7. mcm gang bas sekolah. lu drebar la.

    ReplyDelete
  8. yerlah sumer nk wat 'part-time' cam lu

    ReplyDelete
  9. pandai ko hasut dorang buat blog eh..

    ReplyDelete
  10. gua kecik atie la bro..apasal gua punya blog tak didendangkan...gua kan ex-ahli VWM gak....hahah

    ReplyDelete
  11. lu da turunkan ilmu dauoble post lu lum?

    ReplyDelete
  12. promote blog mbr2..bgus btl..

    bro,gua chop chez leh?
    ngeee... ;p

    ReplyDelete
  13. "pasal isu2 kemanusiaan sejagat. Entry gua sangat serius"-> wakaka...serius la sgt ;p

    ReplyDelete
  14. peghh...takleh blah..!! pakat wt belog ramai2,cam pakatan rakyat..huhuh..oke la tu bro..semangat kekawanan..heheh..

    ReplyDelete
  15. chempaka - terima kasih.. er.. lu tau ke VWM tu hape??

    apei - terima kasih. blog oked bila nak buat..??

    citahrudin - sape yg paling bagus..??? heh!

    zara - kan benda digalakkan tu~

    jirah - daddy cool. hahahaaa!!

    rozita - apa geng2..? ingat bas skolah ke..?

    ~0~ - terima kasih. gua nak majukan nuffnang ni..

    jajazuzu - yg lu nak kutuk2 member pehal..?? lu laa salah. hahaha!

    penyubiru - tapi gua nak jadi jutawan nuffnang. mcm lu. hahaha~

    yob - deng!! umah gua takde bas!

    ReplyDelete
  16. macha - cukup laa sekali sorang. kan gua pun dah pomot lu kn..?? kn..??

    azzaliena - terima kasih. lu pun bagus juga bagus2 kn orang. hahaha!!

    sharamli - belum. tak rumah bujang lah kalu dh kawen~

    asam - tak tau pulak gua niat ada beliau2 macamana. lu..??

    liliyuli - gua tak hasut. biar laa dia nak berkarya juga~

    arip - ex tak sama dengan hali. keje oditer. term senang gitu pun nak kena ajar ke?

    luca - hahahahhaa..!! cipek lu~

    lily - hati2. beliau dah ada makwe yang comel macam ciskek~

    friha - lu try baca dalam mood seriyes. jadi woh!

    bias - rilek laa brader. takde teknologi pun susah juga~

    kakuna - lebih ke semangat keserumahan laa gua syak. hahaha!!

    ReplyDelete