October 28, 2009

Gua Rasa Nak Buat Entry Lagi

.

Ah. Lu orang kalu bagi teka2 tak sah kalu takde jawapan stended mangkuk2. Tak pun stended lucah2. Nak kena rotan tulang belakang??
Siap Prof. Samad Nawi pun masuk air ni apehal..?? hahahaaaa~
Sape Prof. Samad Nawi?? Gua pun tak tau..


Jawapan dia :

But Cik Sona yang kena tumpah ribena botol besar sampai bertakung.
Ribena. Bukan sirap.Bau macam ketiak macha.
Penat nak ngemop but kete woh!!




*luca : terima kasih sebab bagitau pasal persatuan lu-gua malaysia. gua sibuk skang. nanti2 gua register.
lu nak tolong registerkan kat gua pun bulih juga~

31 comments:

  1. ribena??????


    lu nk bg kat anak lu minum ke hape?
    ke lu yang kanak-kanak ribena?


    hahahaha..

    sape punye angkara?

    ReplyDelete
  2. ko ke yg minum air ribena tu?
    uishhh...nak tambah berat badan ye?

    ReplyDelete
  3. hah? persatuan lu-gua..??
    mana nak dapat tu??

    ReplyDelete
  4. hehehe..
    mop sampai bersih...!

    ReplyDelete
  5. huhuh..lupa plak ada benda merah² tu..tapi tekaan gua tepat pada lokasi..mana la tau air tu air ribena ke air sirap limau ke air fanta merah ke..dibuatnya anak buah lu kencing berdarah kat bonet cik Sona ke..mana la tau kan?..huhuhu..

    ReplyDelete
  6. xkan nyorok minum ribena sampai dalam bonet??

    ReplyDelete
  7. peminum ribena sejati deme ni.

    ReplyDelete
  8. la...aku dulu ok je bila air soya bertakung dlm keta..x de pun nk letak2 dlm blog..

    ah..jap2...

    ko ni dah jd duta ribena ke? ganti maria tengku sabri?

    ReplyDelete
  9. penat mata aku lps tgk secara halus gambar sblm ni!

    ReplyDelete
  10. macam baba.

    dah la minum ribena. macam budak2. main belon buih lagi. pun macam budak2.

    sekali kereta lu bau lain macam nama aku plak kena?

    memetik kata2 blogger melaka,
    pantekkkkkkkkkk!!!!

    hahahaha~

    ReplyDelete
  11. lu berkelah dalam bonet kete ke?

    kool la lu. takpenah buat dek org.

    *nk register tu susah sket. gua dgr yuran keahlian juta2. nak pakai loyer sume. lu tanya fdausahmad. dia lebih arif..

    ReplyDelete
  12. elelelel..lu saje je tukar topik tuh...pdahal mnde lain tuh..pastu lu letak but cik sona pulak...lu simpan piyuk api kan?kan?kan?
    ahahahahh...

    ReplyDelete
  13. ah. celaka. tekaan aku hampir tepat. apa aku teka hari tu?

    ReplyDelete
  14. lu ni harap lu-gua lu-gua je. minum ribena. cet!

    :P

    ReplyDelete
  15. oit.. ku baru perasan.. takde link aku pon kat blog ko... majuk neh.. huhu

    ReplyDelete
  16. prof samad nawi ke yg tumpahkan ribena tuh :P P

    ReplyDelete
  17. apsal tak guna straw? sedut sedut lagi masyuk.

    ReplyDelete
  18. air ribena?
    wahhh..
    angkel paiseh ade kelass!!
    hahaha.

    ReplyDelete
  19. camne air ribena le leak kat situh tuh??pelik gile..jemur la sona tuh kt mthri bg kering..sembur febreeze bang 3 4 botol...gye nk gns je lap sona tuh....

    ReplyDelete
  20. gua tak nak komen ape..yang gua tau gua yang ambik gambar tu...gua syak ada mayat lam tu mula2.. nah!!!paiseh peram rebena.. gua tak nak syak ape2 huhuhuh :P

    ReplyDelete
  21. periperi - brader gua punya pasal.. pulas tudung ribena pun tak larat. deng~

    liliyuli - nak sempat minum celah mana sume dah tumpah woi!

    koyuki - apa gelak2? nak kena sepak..?

    jo - gua baru wat analisis. nanti gua prezeng~

    mia - kalu tak bersih bukan mencuci nama dia~

    kimisai - lu punya kencing laa.. pesen berdarah. hahahaa!!

    prof - kimisai tu yang kencing berdarah. hahahaa!!

    ~0~ - apa ingat gua macam macha ke nak wat skill mcmtu minum ribena..?

    mugiwara - tak. ribena timun cina~

    ayampinko - gile lu. kasi lagi banjir ada la~

    keri - anak buah gua punya laa woi!!!

    ReplyDelete
  22. citahrudin - sila tengok entry sebelum. dah takde idea tu macam2 gua buat. pedulik hape. hahahhaaaa!!

    ries lee - kasi mata lu handred plas dua botol.

    nabil - ntah. kejuruteraan mana ntah yang buat. bikin tudung botol pun tak reti.

    macha - woi!! tak mencarut tak bleh ke..? gua sunat jugak lu lagi skali ni~

    luca - tu la. dah luas sangat bonet nye. nak main snuker pun lepas gua syak.
    *gua dah paham. nanti laa gua kasi line panas balik. amacam?? hahaha~

    kakuna - a'ah. lu kuar umah kang jaga2 la.. gau dah tanam lapan ketul depan pintu umah lu tu~

    kaxx - lu teka buah gajus. gile. salah tahap neraka tu~

    fid - sayang woh!

    tasikmerah - gua tak kabor pun gua yang minum woi~

    jard - teka pun tak tetiba nak merajuk. nak setel macamana ni..??

    ReplyDelete
  23. rozita - lu tanya dia lah. link pun tak kasi. pesen taik idung garam~

    yobsumo - umahgua tak jual strow~

    naddy - tak lah. umah gua jadi stokis neskepe ais. lu nak?

    chempaka - anti chemapa duk kelas mana..??

    aminah - leak la.. dah tumpah atas kapet. gua dah kabor kan gua pesen ganas2. sila percaya~

    bias - kesian lagi gua la woi~

    copin - kalu betul laa mayat dalam tu dah tadek orang lain. mayat lu je~

    ReplyDelete