October 13, 2009

Hitam. Putih. Merah.

"Hitam. Putih. Merah. Benda apa tu?"

"Bendera Mesir!"

"Benda.. benda.. Objek. Bukan bendera...!"

"..... tak tau. Apa dia?"






























"Taik cicak yang berak berdarah."

19 comments:

  1. hahahah.....siot je...nk kate cicak berak kapor pn tak jugak...btol la tu naddy, buasir..hahaah

    ReplyDelete
  2. setuju..haruslah dia buasir..
    lu da xde keje ke bro..
    huhu..

    ReplyDelete
  3. cicak kena usus berdarah ni..ish ish..terima kaseh kat lu sebb menggelikan pagi wa yg indah permai ni..huh

    ReplyDelete
  4. muahaha~

    keji bagai~


    ke dia datang bulan atau keguguran?

    ReplyDelete
  5. muahahaha...
    jatuh kt ko ke??
    jth kt ko lg baguuuss

    ReplyDelete
  6. Celah mana yang bendera Mesir kelihatan seperti taik cicak yang berdarah

    ReplyDelete
  7. antola cicak tu g kelinik...

    ReplyDelete
  8. cicak makan sambal bnyk sangat tu
    cirit birit....

    ReplyDelete
  9. ni ape pesen buat entry malas2 ni?

    ReplyDelete
  10. uish..macam ni pun ada..hahahaha..lama beb tak komen dalam blog ini

    ReplyDelete
  11. hah takda tekak tekuk yg lagi jijik ka?

    ReplyDelete
  12. lempang ko laju2 bole x??/mna ada cicak brak berdrh

    ReplyDelete
  13. naddy - lu laa kasi makan julap~

    kakuna - cicak berak kapur kaler merah?bulih..?? hahahaa!!

    lily - eleh.. klau gua x kabor jawapan lu bulih jawab ke??

    jirah - woi..!!! blogger berketerampilan tak buaat peel huduh macamtu~

    erina - sama2.. elok diamalkan tiap2 kali sebelum makan~

    zara - keputihan barangkali~

    azzaliena - a'ah. pastu gua jentik masuk dalam mulut lu~

    aizuddin - kaler dia brader.. kaler~

    chempaka - rilek la. kecit je pun~

    chenta - klinik cicak kat mana??

    ReplyDelete
  14. yanie - cicak pesen degil. gua dah bubuh sambal bawah tudung saji. dia amik jugak~

    macha - sebab gua tak suka buang masa taip panjang2 mcm lu. hahahaa!!

    nabil - lu apal tak dia punya kitaran...??

    jo - entah. takde jadah langsung gua nak cakne cicak makan apa..

    nikotin - lama lu tenggelam brader.. sihat..??

    yob - ada2.. lu nak ke..??

    aminah - mana gua tau. gua tak blaja medik~

    ReplyDelete